Wat vinden jullie van deze?

Hallo allemaal, ik ben van plan binnenkort deze Parnis te bestellen. Wat is jullie mening over dit model, wat zijn de ervaringen met Parnis en dan bedoel ik de looks and feels en de prijs/kwaliteitverhouding.

Groeten,
René

Ik heb er geen ervaringen mee.
Wel vind ik dit een aparte flieger, als de datum weggelaten was had ik hem mooier gevonden!

Aangezien je het vraagt… ik vind hem niet zo mooi… eigenlijk erg lelijk; sorry.

Als jij hem mooi vind; kopen en lekker dragen.

Met de prijs/kwaliteit van een Parnis zit het over het algemeen wel goed. Al zou ik wel rekening houden met een bandenwissel. Met deze heb ik geen ervaring, voor mij is 47mm te groot. Persoonlijk vind ik het model dat je laat zien bepaald geen schoonheid. Zal ook wel lastig door te verkopen zijn als hem weg wilt doen.

Maar gewoon lekker kopen wat je zelf mooi lijkt. Daar gaat het om.

Ik vind de kleuren mooi, en de cijfers. Alleen de datum zou weg moeten inderdaad. En ik vind het altijd zonde als ze cijfers half weergeven met een subdial erover (de 3 en 4). En hij is te groot voor mij. Maar zeker niet lelijk:D

omdat je het vraagt…>X
Ik kan eerlijkgezegd geen eenheid in het ontwerp ontdekken.
Een kleurtje vind ik best leuk, maar kies dan verder voor of een strakke flieger of voor een TW-steel/U-boat achtig ontwerp. Niet een mix van van alles.

Succes met je keuze.

Mijn beste,

Ik vind deze Parnis wel wat aan de (te) grote maat. Doch het horloge ‘an sich’ vind ik geslaagd.
Dit mede bepaalt door de blauwe kleur nuances van de wijzerplaat. En ook de datum vind ik niet storend.

Succes met de uiteindelijke keus!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Ik zou deze overslaan…niet zo mooi…en dan druk ik me nog voorzichtig uit :+

Leuke klok. Maar niet voor elke dag, dan gaat ie denk ik erg snel vervelen. Prijs/kwaliteit is best voor elkaar, en bovendien is de prijs niet zo hoog dat je je er een hele grote buil aan kunt vallen als je hem weer kwijt wilt.

Ik zou zeggen, doen.