Rondsurfend naar meer info over de SMP kwam ik deze tegen. Deze kende ik nog niet. Ik vind hem geweldig en ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden…

Rondsurfend naar meer info over de SMP kwam ik deze tegen. Deze kende ik nog niet. Ik vind hem geweldig en ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden…

Mooi horloge. Omega heeft altijd al iets gehad.
Prachtig gewoon, Omega is altijd goed.
Zonder meer goedgekeurd! (tu)
Ik vind hem een beetje flets/saai. Dat komt denk ik door de lichte wijzerplaat in combinatie met de stalen band. Verder wel mooi.
Zou hem niet met tegenzin dragen, maar er zijn mooiere te koop! Inderdaad nog nooi eerder gezien ook.
Mijn beste,
Ik vind het horloge mooi, zeer mooi zelfs.
De kleurstelling (wijzerplaat, indexen en lunette) gaat in tegen het gangbare. En dat ambieer ik in dit horloge.
Succes met de eventuele aankoop van deze niet alledaagse Omega.
Orologio Signaturis Temporis.
Hmn, niet heel gek, maar een beetje erg gewoontjes, en mijns inziens wel wat veel metaal/wit. Als je veel metaal hebt, mag het uurwerk wat meer geprononceerd zijn, vind ik persoonlijk. Succes met het maken van je keuze!
Mooi! ‘koele look’ 
Veel dank voor jullie reacties, ik begrijp dat hij is goedgekeurd:) Wat ik me nog afvraag, betaal ik ook btw over een occasion horloge uit de US?
Volgens mij maakt het niet uit of het nieuw of tweedehands is, dus ja.
Ik vind hem prachtig maar op de een of andere manier komt deze me bekend voor…
Mijn oude Citizen heeft er geloof ik stiekem naast gelegen 

Balen dat het voor de btw blijkbaar niet uitmaakt of iets nieuw of tweedehands is. Berekenen ze dat over de nieuwprijs? Zou in dit geval nog wel eens een prijzig grapje kunnen worden… Kan hem helaas niet in de EU vinden, sterker nog, ik had hem tot aan gister nog nooit gezien.
Mooie Citizen Seveadon!
Balen dat het voor de btw blijkbaar niet uitmaakt
of iets nieuw of tweedehands is. Berekenen ze dat
over de nieuwprijs? Zou in dit geval nog wel eens
een prijzig grapje kunnen worden… Kan hem helaas
niet in de EU vinden, sterker nog, ik had hem tot
aan gister nog nooit gezien.Mooie Citizen Seveadon!
Als ze de factuur geloven (dus dat er geen fraude in het spel is) betaal je daarover BTW. Geloven ze de factuur niet, dan word de nieuwprijs als prijs genomen en daarover BTW betaald.
Mijn tip: Ga voor het geld wat je aan de douane kwijt bent op vakantie naar de US. Word in dat geval een erg goedkope en leuke vakantie ;).