Wat vinden jullie van dit magische duo?

Ik heb nog niet eerder op het forum de pelagos en BB voorbij zien komen met uitgewisselde banden. Ik vind het zeker wat hebben, sowieso ook leuk dat het allemaal mooi op elkaar past :slight_smile: ik weet nog niet wat ik er over een paar dagen van vind, maar voorlopig laat ik het even zo :slight_smile:

5 likes

Dit is mijn magisch duo :wink:
Ook deze banden zijn uitwisselbaar als ik google mag geloven
De Pelagos en de BBR zijn ook niet te versmaden

2 likes

Ik wist niet dat dit kon. Zou geweldig zijn. Vaak zie je dst de merken Express onderdelen net eitjes anders maken, zodat je voor elk model andere accessoires nodig hebt.

1 like

Serieus, ik dacht dat dit niet zou passen. Volgens mij kreeg ik t niet voor mekaar. Moet ik toch maar weer es beter kijken…

Hoi Marnix
De Seamy endlinkes laten wat ruimte naar de Speedy kast maar volgens mij niet storend
http://forums.watchuseek.com/f20/will-bond-bracelet-fit-speedmaster-3570-50-a-442143.html

Hm… Ziet er niet verkeerd uit.

Volgens mij probeerde ik de speedy band op de smp te zetten en dat ging dacht ik niet. Niet meer verder gekeken dan m’n neus lang Was…

5 likes

Als je je ooit een keer verveeld wil ik de seamaster wel een zien met de speedmaster band😇

Leuk om te zien! Deze band ziet er zeker niet verkeerd uit hij de Pelagos, mooi en sportief! Bij de bb ziet de band er wat groter uit…?

Nee de rubber band op de bb sluit gewoon goed aan. Is namelijk ook 22mm. :slight_smile: