Leuk tooltje (speeltje) maar wat heb je eraan :S
http://www.telegraaf.nl/digitaal/11906095/Slim_horloge_enorme_hit.html
http://www.telegraaf.nl/digitaal/11906095/Slim_horloge_enorme_hit.html
http://www.telegraaf.nl/digitaal/11906095/Slim_h
orloge_enorme_hit.html
Geen idee. Geef mij maar een Seiko 5
Dat is dus een horloge om op te kijken en niet naar te kijken!!!
Gewoon leuk, is weer eens wat anders, zeker als je een beetje nerdy bent aangelegd.
Vind het wel geinig. Of ik het ooit zou kopen weet ik niet.
Best leuk. Zeker als je met een app het ding kunt gebruiken als afstandsmeter bij het hardlopen, dan is dit ding handzamer dan je telefoon met apps.
Best leuk. Zeker als je met een app het ding kunt
gebruiken als afstandsmeter bij het hardlopen, dan
is dit ding handzamer dan je telefoon met apps.
En je weet met apps op voorhand ook niet wat ontwikkelaars gaan maken. Wie weet wat voor geniaals er voor verzonnen wordt.
Gewoon een moderne message watch. Net als veel tech nu in straks weer oud
Volgens mij is het helemaal niks, omdat je altijd je telefoon i.v.m. die bluetooth verbinding ook bij je moet hebben. En waarom zou je dan op je priegelige beeldschermpje kijken als je je telefoon ook binnen handbereik hebt?
Volgens mij is het helemaal niks, omdat je altijd
je telefoon i.v.m. die bluetooth verbinding ook
bij je moet hebben. En waarom zou je dan op je
priegelige beeldschermpje kijken als je je
telefoon ook binnen handbereik hebt?
Precies wat Bert1 zei, bij sommige activiteiten is het net wat handiger om je telefoon niet in je hand te hoeven houden. Hardlopen, vergadering (wel discreet gluren ;)), etc.
http://www.telegraaf.nl/digitaal/11906095/Slim_h
orloge_enorme_hit.html
Heb je het artikel wel gelezen
Voor een WIS misschien niet zo interessant. Maar voor zo iets hoef je helemaal geen nerd voor te zijn. 15 a 20 jaar geleden met een digitale organizer rondlopen was misschien nerdy. Maar tegenwoordig heeft iedereen een smartphone en daar past zo iets prima bij imho. Het model is nog best stylish in zwart en met de verschillende kleuren ook best hip. Straks heb je er wel een paar van nodig om met je outfit te matchen
Volgens mij is het helemaal niks, omdat je altijd
je telefoon i.v.m. die bluetooth verbinding ook
bij je moet hebben. En waarom zou je dan op je
priegelige beeldschermpje kijken als je je
telefoon ook binnen handbereik hebt?
Mijn beste,
Idem dito.
Het voegt weinig toe aan het begrip ''Horloge". Althans in mijn optiek.
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Naast een smartphone heb ik niet nog een smartwatch nodig
Het idee heeft een bepaalde aantrekkingskracht en zou nuttig kunnen zijn. In dit geval is het horloge zelf ook goed qua ontwerp (eerdere ‘smartwatches’ waren erg lompen) maar ik denk niet dat ik zelf eentje aan zou schaffen.
Die Bluetooth verbinding heb je alleen nodig om de app van je telefoon over te zetten naar het horloge. Daarna niet meer. Er zit een gps ingebouwd, dus inderdaad wel handig als je veel buiten sport, doet me denken aan endomundo, super handig als je niet je telefoon hoeft mee te nemen maar gewoon zo’n smartwatch om kunt doen.
Buiten het sporten zou die bij mij alleen in de kast liggen…
Een iPod Nano heeft een stappenteller - die werkt ook redelijk goed !
Maar ik gebruik liever mijn iPhone met mijn Sennheiser bluetooth koptelefoon: PXC 310 BT Werkt (tu)(tu)(tu) !
Die Bluetooth verbinding heb je alleen nodig om de
app van je telefoon over te zetten naar het
horloge. Daarna niet meer. Er zit een gps
ingebouwd, dus inderdaad wel handig als je veel
buiten sport, doet me denken aan endomundo, super
handig als je niet je telefoon hoeft mee te nemen
maar gewoon zo’n smartwatch om kunt doen.
Buiten het sporten zou die bij mij alleen in de
kast liggen…
Horloge heeft geen GPS, Gravity sensor of andere sensor. Hij haalt die gegevens via bluetooth van je telefoon. Het is eigenlijk meer een draadloos schermpje/afstandsbediening om de pols. Voor dergelijk gebruik moet je bluetooth wel voor aanstaan en dat vreet aardig wat energie. Ik vind het daarom ook knap als ie ook werkelijk de week volhoudt op 1 laadbeurt. Ik snap dat ze daarvoor berekeningen hebben van (zoveel uur gebruik van dit en zoveel standby van dat), maar net als op m’n telefoon is het in de praktijk een stuk minder.
Verder houdt m’n bluetooth headset (met gebruik en heeft zeer waarschijnlijk een kleinere accu) het bijvoorbeeld niet zo lang vol.