Wat vinden jullie van grijze wijzerplaten?

Hallo, dit is mijn eerste zelf creerde topic en zo’n beetje een test (voor mijn Nederlands en user-skills). Ik zie hier niet zo vaak horloges met grijze wijzerplaaten en vermoed dat deze iets minder populair zijn dan zulke in zwart, zilver of blauw. Maar, als dat klopt: waarom dan? Ik vind em namelijk best leuk! Wie heeft er nog een grijze?

33 likes

Hangt erg af van de “rest”……
Ik vind grijs snel érg saai…
Welkom natuurlijk :+1:t4::+1:t4:!

1 like

Welkom en gaaf om jouw eerste post te lezen. :+1:

Ik vind grijze wijzerplaten in sommige gevallen heel mooi. Kan alleen nu de foto van mijn Perrelet met grijze wijzerplaat (geen vintage overigens) niet vinden op mijn mobiel… Die voeg ik later nog toe.:grimacing:

Veel plezier gewenst op dit mooie forum!:slightly_smiling_face:

3 likes

Dank je wel! Ik ben benieuwd!

1 like

Moet het vintage zijn?

26 likes

Nee, hoor! Vintage is gewoon mijn voorkeur en de reden waarom ik die Omega op de foto leuk vind (met de plexi en de vergeeld datum en lume), maar laat gewoon alles zien!

1 like

Alvast een typo uit je titel aangepast. 1 plaat, 2 platen. :+1:

Had ooit een Omega Chronostop met grijze plaat. Is toch wel heel erg…

…grijs, hoor. :slight_smile:

Ha! Heel bijzonder Sinn, deze! En Sinn heeft natuurlijk ook de grijze platen wanneer ze hun Diapal technologie in een horloge verwerken. Die vind ik ook heel mooi.

2 likes

Haha, ja, die Chronostop is volgens mij ook een topper. Ik heb het denk ik echt met grijs…
Bedankt voor de korrektuur, ik zal het onthouden!

1 like

Niet volledig grijs maar wel accenten.

5 likes

Geen probleem mee:

13 likes

Grijze wijzerplaten zijn gaaf. Twee favorieten:

Certina DS 1 C0064071608800, ETA 2824-2, 39MM, 21mm lugs

ALPINA SEASTRONG DIVER 300, referentie, AL-525LGGW4TV6, AL525 automaat (ETA), 44mm, 22mm lugs

8 likes

15 likes

21 likes

23 likes

3 likes

Deze is tof!

16 likes

Grijs is stom.

29 likes

Ik hou er wel van.

11 likes