Wat vinden jullie van grijze wijzerplaten?

toffe bandjes, waar zijn die van als ik vragen mag?

1 like

7 likes

Dat zijn perlonbandjes. Zijn nogal berucht omdat ze de achterdeksels van je horloges beschadigen, dus ik heb ze er als voorlopige oplossing op zitten tot ik wat anders heb, maar ze dragen wel lekker comfortabel.

Volgens mij heb ik de meeste van deze perlonbandjes op de rikketik gekocht bij een handelaar in goedkope bandjes, maar je kunt ze online ook genoeg vinden, bijvoorbeeld bij onze forumsponsor:
https://www.horlogebanden.com/perlon/

Mijn Certina met grijze wijzerplaat.

5 likes

Grijs erg mooi
Ivm moverende redenen niet meer in mijn bezit maar in mho een van de mooiste platen.

1 like

Geen probleem met grijze wijzerplaat!
PXL_20211021_100742672|375x500

Geen probleem met grijs

3 likes

Fan van grijs!

7 likes

De RSW - Nazca - Valjoux automatic

Grijs met een sunburst is erg mooi vind ik.
Mis deze Hydroconquest best vaak merk ik…

4 likes

Grey is Yea

15 likes

Ik zie geen grijs, of bedoel je de stalen kast? En incoming? Nog even afwachten :wink:

Als het echt mooi gedaan is, is het prachtig :star_struck:. IWC Portugieser met Ardoise sunray dial

6 likes

Grijs is wijs , ik heb er wel een paar :

12 likes

Ik zeg doen! Grijs is mooi.

3 likes

Mijn Constellation uit 1970 heeft ook een grijze plaat. Als het licht op de goede manier invalt, neigt de plaat naar een blauw/paarse kleur en is echt gaaf om te zien. 1 nadeel wat mij betreft: het is een enorme uitdaging om goede foto’s te maken. :rofl:

6 likes

Gewoon mooi, hoor! Die grijze wijzerplaten…

4 likes

Moet kunnen

4 likes

Ik vind dat grijs de afleesbaarheid niet ten goede komt hoewel het best wel mooi kan zijn. Daarom ga ik meestal voor een zwarte dail.

Niks mis mee :+1:

3 likes