Geweldig merk. Heb er twee. Beide tweedehands gekocht.
303
657
2 modellen die je niet vaak ziet hier. Maar het zijn beide hele mooie!!
Sjonge jonge heren, wat een onsinn weer met al die slechte woordgrappen.
Wat inSINNueer je nou?
Dat we ontopic moeten blijven en enkel Sinnvolle opmerkingen moeten maken.
SINNderdaad, je hebt helemaal gelijk.
On Topic
Vergeet al die onsinnige antwoorden: degelijk merk, goed spul, ik heb er uit hun hele assortiment maar 1 echt mooi genoeg gevonden om ooit te overwegen. Het is het allemaal net niet voor me.
Niks op de kwaliteit tegen, ook al zijn wijzers regelmatig te kort, en was de lume op een paar modellen matig tot slecht.
Ik heb dit topic ook met tegenSinn zitten lezen
Misschien maak je een grap, maar dat staat voluit in de titel van het filmpje.
Ik heb 2 Sinn556… een 556IRS en een 556IB
De IRS is een zeer regelmatig sieraad voor mijn pols, de IB iets minder regelmatig.
Geweldige kwaliteit, echte toolwatch wat mij betreft.
Ik wil de 903! Liefst handwind. Benieuwd waar ze in 2024 mee gaan komen.
Heb zelf nog geen Sinn, maar de kwaliteit van de Duitsers die ik wel heb is goed.
Ik heb sinn in een 104 !
Mocht je in de gelegenheid zijn, rij dan eens naar Frankfurt. Bij het hoofdkwartier kun je hun hele collectie zien en ongestoord passen.
Ook niet onbelangrijk: Sinn customer service is zeer goed. En het zijn allemaal aardige mensen.
Zo onder elkaar is de fine link band duidelijk favoriet Twee mooie horloges
Klopt, geeft de soberheid wat punch richting bling…
Goede horloges, mijn ervaring is een zeer slijtvaste kast, technologie die elders minder aangeboden wordt (capsule met ontvochtigend poeder dat verkleurt waardoor je weet dat er vocht is opgenomen, behandeling van het oppervlalte om het harder te maken, olie gevulde kast waardoor het betere tegen externe druk kan, …), goede leesbaarheid.
Het ETA gangwerk bij mij is van de hoogste afwerking (maar zonder het chronometer certificaat). Je komt wel ETA gangwerken elders tegen, maar veel minder met deze graad van afwerking.
De metalen band H band komt inderdaad minder over, maar doet wel wat hij moet doen. Hij zit comfortabel ook, mijn versie is nog met gewone schroeven, nu is die met inbusschroeven en dikker uitgevoerd.
Kortom, ja ik raad dit merk aan. Bij een merk dat gelijkaardige stijl van horloges wil verkopen (B&R) betaal je meer, maar krijg je niet hetzelfde.
Helemaal de getegimenteerde versies.
Na vele jaren geen enkele swirl of kras!
Oei, jammer man, aan de andere kant, Wabi Sabi it is…