Wat je zegt ben je zelf. ![]()
Echt gaaf, jammer dat mijn potje niet meer zoveel gevuld is…
Je zou er wellicht een topic over kunnen maken. ![]()
En dat er alleen maar leden met spuuglelijke koppen mogen reageren.
Het is niet zo dat de heruitgave van de formule 1 horloges van TH iets nieuws is toch? Gaat het je (@Huibert ) dan vooral om de kleurstelling waardoor je het spuuglelijk vindt?
Nog zo’n leuk topic waar deze ook benoemd wordt:
Wat mij betreft draagt iedereen lekker wat hij/zij zelf wil, maar het doet mij iets teveel denken aan de FlikFlaK horloges die ik 20 jaar geleden voor mijn dochter kocht.
Maar dan veel duurder.
Ik ben TAG Heur de laatste jaren wel gaan waarderen en ik heb er zelf twee maar die Formule 1 horloges kan ik maar moeilijk aan wennen.
Mijn smaak is het niet maar wellicht vind een ander het mooi. Je kunt een poll maken @Huibert dat is makkelijker af te lezen dan tientallen reacties.
Lelijk niet maar wel erg simpel ![]()
Leuk ding voor een leuke snack prijs. Vind ik. Ik heb er al eens eentje gehad en weer verkocht omdat ik erop uitgekeken was. Daarom sta ik nu niet op het punt deze aan te schaffen. Heb een Blancpain gekocht
Ik had grote honger ![]()
Het is vrijdag ![]()
Ah lekker het is vrijdag
![]()
Heb je je eigen collectie al eens goed bekeken? Dat zijn ook niet allemaal pareltjes hè. ![]()
IMHO.
iemand die weet over welk horloge het gaat?
de vlagpolitie was snel blijkbaar.
Wat is dit nu weer voor een topic.
![]()
ah, spuuglelijk
![]()
Deze TH heeft de finisch niet gehaald ![]()
Ja. Maar het blijft natuurlijk een citizen uurwerk in een tag Heuer.
Is daarom de prijs niet gerechtvaardigd? Jawel. TAGheuer kan dat vragen. En dat wordt betaald.
Er zijn zoveel horloges met een goedkoop uurwerk van een ander (of de basis) waar veel voor wordt betaald.
Denk alleen al aan alle valjoux of ETA uurwerken.
Moreel niet gerechtvaardigd? Hou op. Kijk naar je collectie en kijk jezelf daarna nog een keer in de ogen.
Heel veel grote merken deden en doen dit.