Wat vinden jullie van JeanRichard 1681?

Ik lees er op het forum weinig over maar is het een interessant merk.
Er is wel wat over te lezen op het net maar ik vraag me af wat jullie ervaringen met het merk zijn over kwaliteit en uiterlijk.

Heb ze nog nooit in het echt mogen aanschouwen maar zo van de foto lijkt het me een mooi horloge te zijn.

Voorbeeldplaatje;

Ja ik houd wel van full black horloges!

Ik vind er ook erg mooie modellen tussen zitten alleen ( weet niet of nog nig zo is)hebben ze geen schroef kroon iets waar ik erg opafknap.

Ik vind dit een hele mooie. Ben er verder nooit één tegengekomen eerlijk gezegd.

Explore walter1963

Dit was vroeger een zuster/dochtermerk van Girard Perregaux.

Naadloos Schreef:

Dit was vroeger een zuster/dochtermerk van Girard
Perregaux.

Is. Ze zitten allebei in de Kering Group.

Ik ben wel fan van JR, alleen zijn ze wel wat prijzig en er wordt een hoop gerommeld met prijzen. 2k+ vragen voor een stalen horloge met een Sellita uurwerk is wat optimistisch.
De 1681 heeft geloof ik een in-house uurwerk, maar heb ik nog nooit in het echt gezien.

Ik heb de Aquascope altijd een mooie klok gevonden, echter nog nooit live gezien

Eric

Ik vind die zwarte uit de startpost wel erg somber.
Met een andere band zou ik deze best een keer willen proberen :wink: De zwarte coating, of wat het ook maar is, zit er ook lekker dik op zo te zien.

EricPP Schreef:

Ik heb de Aquascope altijd een mooie klok
gevonden, echter nog nooit live gezien

http://i658.photobucket.com/albums/uu306/EricPePa/
JR%20Aquascope_zpsspdmmjuk.jpg

Eric

Die vind ik erg mooi!

Een aantal jaar geleden was JeanRichard een merk met forse adviesprijzen (2k+), maar kun je ze in de praktijk vaak voor 30-40% van dat bedrag krijgen. Is dat nog steeds zo?