Een witte is een mooie aanvulling, zullen zeker liefhebbers voor zijn, persoonlijk vind ik hem beetje flets overkomen. zwarte plaat is veel contrastrijker Maar ja, tis een tekening, kan in het echt veel mooier zijn. Blauwe seconde wijzer is een leuk detail.
Ik vind het overigens wel jammer dat er voor de introductie cq. pre-order communicatie alleen maar tekeningen beschikbaar zijn. Waarom niet een pre-productie model maken (eventueel zonder uurwerk) en daar een mooie fotorapportage van communiceren, dit soort tekeningen komt een beetje amateuristisch over…n e way…heb wel een pre-order geplaats voor de zwarte:-)
daar ben ik het wel mee eens, iets op voorhand kopen op basis van een tekening!
van de andere kant, krijg je volgens mij moeiteloos je geld terug bij annulering.
yep, lekker om een Magrette dealer in NL te hebben:-) op de service, aftersales en communicatie van Stephan is niets aan te aan te merken, kunnen de “grote” merken en juweliers nog iets van leren vind ik, en ik spreek uit (positieve)ervaring.
daar ben ik het wel mee eens, iets op voorhand
kopen op basis van een tekening!
van de andere kant, krijg je volgens mij
moeiteloos je geld terug bij annulering.
Het gaat nog een beetje verder. Als je om wat voor reden niet blij bent met je horloge dan kan je deze zonder opgaaf van reden binnen 7 dagen na ontvangst retourneren. In ongedragen staat uiteraard.
De combinatie retro kast, met DLC op de
achterkant en een zichtbodem met een niet zo
boeiend uurwerk komt te warrig over.
Zat in spanning toen op Facebook aangekondigd was dat er een grote aankondiging aan zat te komen, maar Leoncino was voor mij qua stijl een teleurstelling. Vind de Moana Pacific Pro veel mooier, Leoncino is inderdaad te warrig