Wat vinden jullie van: Magrette leoncino

Nieuw aangekondigd model, iets kleiner als normaal. vind hem zelf erg mooi vooral de sandwich dial en de open caseback!
Helaas maar wel een stuk duurder!

Automatisch mechanisch horloge

• Gelimiteerd tot 667 stuks wereldwijd
  • 24-juweel Miyota 9015 beweging draait op 28.800 BHP met tweede stop modus (hacking-functie)
  • Zaak in roestvrij staal 316L met de zijkanten geborsteld, de top in gepolijste afwerking, de onderste kraal gestraald
  • Black DLC (diamond like carbon) zaak terug met doorzichtige bodem
  • Screw-in soort kroon met logo
  • “Double koepelvormige” saffierglas (sterk krasbestendig)
  • Anti-reflectie coating aan de binnenzijde
  • Waterdicht tot 200 meter
  • Handen en markers op de wijzerplaat met C3 Super Luminova voor optimaal zicht in het donker
  • Diameter: 42mm zonder kroon
  • Dit horloge wordt geleverd met een zwart lederen band met rode stiksels en rode onderkant plus een leren bruine kleur band. De gesp is ondertekend met de Magrette logo.
  • Wordt geleverd in de nieuwe Magrette reistas De automatische Miyota 9015 uurwerk: - automatische opwinding en met de hand kronkelende - 28.800 BPH - 24 Jewels - uur, minuut en vegen tweede handen - Datum functie - Tweede stopmodus (hacking-functie) bij het instellen van de tijd - Schokdemper voor evenwicht personeel - Looptijd van meer dan 42 uur bij volledige opwinding

Ben benieuwd naar jullie mening!

Ik had uit de plaatjes nog niet opgemaakt dat het een sandwich dial is?

kan uit de (computer)plaatjes ook niet echt een mening (wel of niet mooi) vormen. een foto zegt dan meer. is ook flink duurder dan eerdere Magrettes…

De maat en vorm lijken me wel mooi, dus op zich (tu)
Vind MAGRETTE alleen (altijd) veel te prominent op de wijzerplaat.
Het ontsiert een beetje.

ja mooi, maar ik heb een te groot zwak voor dit merk… :smiley:
Prijs is idd wel stevig
Groet
DJ

Lijkt me ook een mooi model, maar ik zou toch wel wat hogere resolutie plaatjes willen zien. Ook vind ik het een beetje jammer dat de cijfers op de wijzerplaat niet gesandwiched worden. Ze zijn in ieder geval groot genoeg ;).

Ik vind deze erg mooi, maar hij raakt me niet zo centraal in mijn smaak als de pacific diver professional (rosé gold) doet. De prijs is vergelijkbaar met de professional, maar hier krijg je een see through caseback, een sandwich dial en een reisverpakking bij.

Erg knappe klok!

Wel grappig ding met een redelijk eigen (kast)smoel. Ziet er solide uit. Snap alleen nooit het gebruik van een open ruggetje in combinatie met een visueel minder sterk (ok, lelijk) kaliber zoals een Miyota. Bij een bewerkte Unitas of een kolomwiel kan ik het nog net begrijpen, maar voor een Miyota (zelfs al is ie kronkelend met vegende tweede handen, haha) hoeft het van mij niet.

Op de magrette.com site zijn de plaatjes iets groter :

Google translate gebruikt?

• Black DLC (diamond like carbon) zaak terug met doorzichtige bodem

:smiley:

OT: mooie klok, net zoals ik het meeste van magrette wel kan waarderen

ziet r niet verkeerd uit. zou em wel es irl willen zien. dat magrette op de binnenring is alleen niet mijn smaak. vind dat beetje… overdreven en druk.

mooi ding zo van de tekening, zo te zien ook iets minder hoog dan de andere duikers. Ik heb al regelmatig Magrette’s gehad, maar met name de hoogte icm de band maakte steeds dat ik hem weer verkocht. Nu alleen nog de Bronze met custom made Dstrap, die zit perfect.
Die nieuwe rubberband met de vouwsluiting is prachtig, maar helaas ongeschikt/niet comfi voor mijn dunne polsen.

Dit is wel een kanshebber…

Vandaag bekend gemaakt dat er ook een witte variant komt, ik denk zelf dat ik de witte boven de zwarte plaat verkies.

Groetjes,:)-D

Ik vind de witte ook mooier

Ook iets aparter… eerste witte magrette plaat in 8 jaar

Deze heeft ook absoluut mijn voorkeur. Hij zou er zomaar kunnen komen ;).

Die witte is inderdaad heel mooi!

-edit- hoe zet je de spellingscontrole uit op een Ipad?
-edit2- gevonden. Autocorrectie uitgeschakeld

Ben een fan van Magrette (ook al heb mijn 2 exemplaren verkocht), maar deze doet me niet zo veel. De combinatie retro kast, met DLC op de achterkant en een zichtbodem met een niet zo boeiend uurwerk komt te warrig over. Wil daarmee niet zeggen dat ie lelijk is hoor, maar just my 2 cents :slight_smile:

Ik vind hem wel mooi en een normale maat. Enige jammere vind ik dat de cijfers niet sandwich zijn.