Wat vinden jullie van mijn Seiko Premier?

Beste Forum lezer,

Vandaag heb ik mij zelf verwend met een Seiko Premier. Wat vinden jullie ervan?

10 likes

Zeer mooi horloge , heel apart ook hoe de romeinse cijfers van groot naar klein verlopen.

Enjoy :thumbsup:

1 like

Hele mooie aanwinst gefeliciteerd .

1 like

Mooi, proficiat! Wordt lastig kiezen straks met die Globemaster erbij :joy::+1:t2:.

2 likes

Mooi! Geniet van je aankoop!

1 like

Mooi hoor!
Veel draag plezier ermee!

1 like

Mooi gemaakt, eens met de opmerking over het verloop van de romeinse cijfers. Ruimteprobleem creatief opgelost waardoor de plaat goed afleesbaar blijft. Van harte!

1 like

Dat zeker, maar ik denk dat ik de Globemaster gewoon bij speciale gelegenheden draag :wink:

1 like

ik vind hem prachtig, ben ook wel een Seiko fan hoor :wink:

1 like

Gaaf! Die Romeinse cijfers maken het een beetje Cartier-ish maar dan van een fatsoenlijk mannen merk😜. Zonder gekheid, gefeliciteerd!!

1 like

Proficiat, heel mooi.

1 like

Veel draag en kijkplezier er van :slight_smile:

Zelf heb ik (zelfs als Seiko liefhebber) weinig met de Premier lijn. De romijnse cijfers vind ik gewoon niets. Vandaag toevallig er nog een aantal mogen aanschouwen. Nee, doet mij niets.

1 like

Dikke klok!

1 like

Cartier geen mannen merk? Oei moet ik me eens bezinnen over mijn geaardheid. Wou gaan sparen voor de Santos…

1 like

Mooie Premier! Veel draagplezier toegewenst.

1 like

Aparte klok! Weer eens iets Anders…
Veel plezier ermee!:+1:

1 like

Ben zo langzamerhand wel benieuwd naar de beloofde foto’s!

3 likes

Ik ook, zo zijn er wel meer van die Baron von Münchhausen accounts: eerste post met meteen een hoofdprijs horloge, maar dan praatjes in plaats van plaatjes

1 like

This should be good.

Mooi horloge, ook al staan kijken naar die Premier lijn van Seiko.