Wat vinden jullie van???

De Longines master collection met maanfase is in zijn prijsklasse volgens mij een fantastische keuze. Zeker met de blauwe dial. Heb je hem al eens gepast? Wijzerplaat vind ik in het echt vrij druk, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Passen, voelen en kijken is mijn advies. Kopen wellicht het resultaat. Succes

1 like

Deze is het vanaf 4:10

1 like

Beaume & Mercier heeft ook hele mooie exemplaren in dat genre.

En een van mijn favorieten (Zenith 410, maar wel met indexen ipv Romans) valt net buiten je budget misschien?

Nee heb hem nog niet gepast. Ik ken ook geen dealer van Longines in de buurt van Breda.

Maar wel hem het liefst niet online kopen. Inderdaad passen voelen kijken ideaal.

Crimineel dit :scream: Voor dat budget mag je wel wat meer verwachten.

1 like

https://houseofpertijs.com/shop?=undefined&categories=[88]&brands=["Longines"]&types=["Watchmaking%20Tradition"]&sort=["name-az"]
Zij officieel dealer van Longines in Breda

Ik wist het zelf ook nog maar een paar dagen, maar dit is idd een missertje van formaat hè! :joy:

Meer een perpetual mistake.

1 like

Zie het al voor me. Of één maand je horloge niet dragen, of een maandsalaris afdragen om het wel te kunnen.

1 like

Stel je voor dat je het jaar een keer te ver doordrukt. Dan ben je sowieso aan de beurt. :face_with_hand_over_mouth: