Wat vinden we deze Seiko mod?

Ik vind hem erg leuk. De wijzers hadden wel iets avontuurlijker gemogen.

Wijzerplaat vind ik mooi in de kast passen, alleen de uur- en minutenwijzers vind ik een beetje saai. De secondenwijzer heeft wel iets weg van een stoplicht. Ik kan alleen niet helemaal zien hoe het uiteinde er precies uit ziet. Licht het rode puntje ook op in het donker?

wijzers meer a la plongeur? Ook niet spectaculair maar wel mooier.

Wel een leuke mod maar niet echt bijzonder vind ik. Zit hier trouwens een saffier glas in. Daar lijkt het wel op als ik zo de reflectie van het licht zie.

hharry Schreef:

wijzers meer a la plongeur? Ook niet spectaculair
maar wel mooier.

Ik dacht meer aan de open Omega Style wijzers…

Heb jij die gekocht?

Ik hou er wel van, alleen denk ik dat bij die indexen dikke wijzers beter staan. En deze klassieke wijzers beter bij de Seiko cirkels.

Mijn beste,

Niks mis met deze gemodificeerde Seiko.
Doch denk ik dat een andere horlogeband, een rubberen band met een recht / gestreept profiel, meer aansluiting vind bij de rechte wijzers.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

robbie409 Schreef:

Heb jij die gekocht?

Ik hou er wel van, alleen denk ik dat bij die
indexen dikke wijzers beter staan. En deze
klassieke wijzers beter bij de Seiko cirkels.

(nog) niet gekocht. Ik vind het wel wat hebben, 6105 wijzers in deze (6309)kast en de wijzerplaat. Hij wordt geleverd aan een Anvil band met passende endlinks.
Ik heb op dit moment wat gedoe met ems-tnt, wat import moe, maar deze blijft wel mijn aandacht trekken.

Ik vind 'm zeker de moeite waard. De wijzerplaat is cool, de wijzers mogen misschien wat opvallender, maar echt verkeerd vind ik het niet.

Gaaf, alleen jammer van de dag en datum…

Eerlijk? Ik vind de rechthoekige wijzers op de driehoekige indices niet zo’n goede combinatie. :frowning:

Hmmm…ik vind eigenlijk dat de bezelinsert niet past bij de wijzerplaat.
Dikke indices en bolletjes op de ring versus dunne lijntjes en driehoekjes op de plaat.
Nope, dat vind ik niet geslaagd.

ik vind m super !!
(tu)

Mooie mod. Alleen zou ik hem persoonlijk met puntige wijzers gedaan hebben. Past beter bij de wijzerplaat.