Wat vinden we hier van? HAMILTON Khaki Navy FROGMAN 2016

Ik vind het wel een geinig ding. Die Titanium 46mm versie is fors, maar er is een 42mm alternatief…(wel in staal overigens)

Hier wat voorbeelden van de Titanium 46mm versies:

Prijs is met 1395CHF voor de 46mm versie en 1050CHF voor de 42mm versie ook alleszins redelijk.

Wat vinden jullie?

Groet,
Ronald

1 like

Ik vindt hem er erg mooi uit zien.
Ook de kroon. En dan in het blauw.

Wel fijn dat ze er groot LOCK op hebben gezet, anders zou je je toch kunnen afvragen waarvoor dat idiote stuk staal/titanium daar zit…

2 likes

Ik dacht een flesopener… Maar idd, handig😉

Ziet er uit alsof een Longines en een TW Steel te lang samen in 1 vitrine gelegen hebben en zich, na sluitingstijd met de lichten uit, flink hebben liggen vervelen. Met 9 maanden later dit als resultaat…

12 likes

Ik hoor mensen al vragen: "welk horloge is dat?"
Om dan vervolgens als antwoord te geven: "Dit is een Hamilton khaki navi frogman 2016"
“poeh klinkt stoer”

Maar nu even serieus buiten de naam om vind ik het een mooi horloge.

In ander topic al zien langskomen. Ik weet 't niet. Dat ‘lock’-geval had er van mij af gemogen. En ik hou niet van numerals op de wijzerplaat. Voor de rest gaat ie wel. Maar ik zou 'm toch eerst wel in het echt willen zien.

Lelijkste datumvenster in tijden, ik ben daar echt zwaar allergisch voor :<.

Het heeft wel wat, maar om een echt oordeel te kunnen geven zou ik hem in het echt moeten zien.

Datum venster en die gigantische kroon met lock vind ik helemaal niks. Verder wel een geinig ding (als 42mm dan…)

1 like

Brrrr inderdaad afschuwelijk

Ik vind de naam indrukwekkender dan het horloge.

Witte datumring vind ik eigenlijk niet meer kunnen bij deze prijzen, of het moet designtechnisch verwantwoord zijn.
Het horloge mist een eigen gezicht.

:joy: :joy:

Ja inderdaad! LoL

Hoop dat dit niet zo’n kroon is die je eraf moet schroeven en die aan waarbij je dan zo’n ieniemienie kroontje aantreft om aan te draaien…

De kroon bederft het.

Best grappig en het heeft inderdaad iets weg van een tw steel en een longines

Haha mooi…

Hamilton vind ik een sympathiek merk, je koopt een merk met traditie en een automaat voor een redelijke prijs. Maar hier slaan ze plank mis. Als ze de kroon, lock en datum eraf halen zou het nog net te pruimen zijn. Doe dan maar een Khaki Field!

1 like