Zoals alle Mido horloges is deze ook goed geprijsd imho. 910 euro en daar krijg je een stalen band, rubberen band bij. Het horloge heeft een Eta 2836-2 uurwerk en met een mooie see-trough achterkant. En 200m waterdicht!
Enige minpuntje is dat de kroon losgeschroefd moet worden om de bezel te bedienen.
Maar die wijzerplaat in combinatie met de wijzers maakt alles goed:}
ik vind dit een geslaagd model, strakke functionele dressduiker, kleurstelling bevalt me ook wel, en je kunt deze ook gerust tijdens een duik in zee omhouden, mooi ding.
Wijzerplaat is idd wel boeiend. Vind dit niet de allermooiste duiker, maar een die je zeker niet op iedere straathoek gaat tegenkomen. Dat is wel weer leuk. Grappig trouwens, hoe de inner bezel stiekem toch best populair aan 't worden is, hier op het forum.
Alleen jammer dat er in Nederland geen vertegewoordiging van het merk is.
Ik zelf zit me te verlekkeren op een commander II.
Zal uit Duitsland of iets dergelijks moeten komen.
Zelf al enig idee ?
Erg mooi horloge, vooral die kleurstelling icm die wijzerplaat vind ik erg mooi. Laat je het even weten als je hem hebt besteld en wat je (eerste) ervaringen ermee zijn? Dan is dit draadje zeker interessant om te volgen. (tu)
Op de eerste afbeelding aanvankelijk saai, de zoveelste. Op de tweede afbeelding (de foto) zie je ineens de sandwich dial, en dat maakt hem voor mij heel bijzonder!!
Maar toch een klein detail dat mij na verloop van tijd zou storen: het dag/datum venster: aan de rechterkant sluit het netjes aan op het patroon in de wijzerplaat, aan de linkerkant niet…
Op de eerste afbeelding aanvankelijk saai, de
zoveelste. Op de tweede afbeelding (de foto) zie
je ineens de sandwich dial, en dat maakt hem voor
mij heel bijzonder!!
goed punt, die ik was vergeten te vermelden. heb ook wat met sandwichdials gekregen.