Wat vinden we hier van?

Ik sta ernstig in dubio…

http://picture.yatego.com/images/4520fa62c2d5b1.2/iwc2844-1-kqh/iwc-portugieser-chronograph-automatic-41mm.jpg

Hendrik

Die “afgebroken” cijfers zijn storend en die cijfers van de secondenteller op de kop is ook wazig.
Nee er zijn mooiere horloges in die prijsklasse.

Netjes, maar ik loop er verder niet warm voor.

Doet mij helemaal niets, maar gelukkig dat smaken verschillen.

Igor Schreef:

Die “afgebroken” cijfers zijn storend en die
cijfers van de secondenteller op de kop is ook
wazig.
Nee er zijn mooiere horloges in die prijsklasse.

De spijker op zijn kop!
Vind het een schitterend horloge, maar die halve cijfers???

Hendrik

Ik vind persoonlijk die “afgebroken” cijfers helemaal niet storend, maar wel leuk juist.
Alleen vind ik hem persoonlijk mooier met een lichte wijzerplaat, bijvoorbeeld wit.
En dat terwijl bijna al mijn horloges een donkere plaat hebben maar vind dit model gewoon mooier met een lichte kleur.

Pieter.

Nee, doet me helemaal niets, dit. Maar ja, jij moet 'm dragen, natuurlijk.

Ik was es voor die wit-blauwe naar William gegaan.

‘Helaas’ had ie ook nog een mooie Aquatimer :sunglasses:

Anders had ik geen spijt als het de Portuguese was geworden. Meer heritage/classic gevoel bij de Portuguese lijn dan de Aquatimer. Ook dacht ik eerst dat afgesneden cijfers me zouden gaan storen, maar ik was overdonderd door z’n beauty. Mooi door z’n eenvoud en rust. Ik denk dat ik letterlijk op het eind nog es 20 minuten (bij elkaar wel een uur) heb lopen twijfelen. Zo een close call was het tussen 2 hele verschillende klokken.

Mooi horloge.

Ik stoor me niet aan de afgekapte 12 en 6 al moet ik wel zeggen dat er voor dit geld ook mooie alternatieven te koop zijn.

Groeten,

Noel.

BadBoy Schreef:

Ik vind persoonlijk die “afgebroken” cijfers
helemaal niet storend, maar wel leuk juist.
Alleen vind ik hem persoonlijk mooier met een
lichte wijzerplaat, bijvoorbeeld wit.
En dat terwijl bijna al mijn horloges een donkere
plaat hebben maar vind dit model gewoon mooier met
een lichte kleur.

Zo denk ik er ook over!

en toen beiden maar gekocht? :slight_smile:

Hendrik


misschien is dit een goeie tegenhanger Hendrik.

marnix.moed Schreef:

Ik was es voor die wit-blauwe naar William gegaan.

http://img705.imageshack.us/img705/2380/iwcportugu
esefront6d.jpg

Kijk die bedoel ik :}
Dat is “Grail-materiaal” (tu)

Pieter.

klassieker, wel behoorlijk aan de prijs voor een (gemodificeerd) 7750 uurwerk. Heb geen moeite met de afgekapte cijfers. Mooi formaat ook.

zeer mooi horloge, echt jammer (persoonlijk) van die afgekapte 12 en 6, doe dan helemaal geen cijfers, wat is dat toch met die ontwerpers, ik moet zeggen zag een een longines heritage chrono met beetje dezelfde looks maar dan met een inimini afgekapte 3 en 9…dat vond ik dan weer minder storend dan bij deze iwc.

hendrik Schreef:

en toen beiden maar gekocht? :slight_smile:

Hendrik

I wish! Http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,2278382,2283782,page=2#msg-2283782

Gisteren het horloge in het echt mogen aanschouwen, en van twijfel is geen sprake meer!
Er is een zwarte met afgehakte cijfers onderweg. Gek hoor in eerste instantie vond ik dat een afknapper, nu val ik er voor!

vraagt u vooral om foto s! :slight_smile:

Hendrik

hendrik Schreef:

Gisteren het horloge in het echt mogen
aanschouwen, en van twijfel is geen sprake meer!
Er is een zwarte met afgehakte cijfers onderweg.

Veel voorpret!