Wat vinden we hiervan, Nethuns Aqua steel, Copy or not Copy?

Vooral de kast en kleurkeuzes maken de vergelijking sterk. Niet mijn klokje

1 like

Op het moment dat je een turtle-kloon op een MM300 tropic gooit en als slogan “The Art of Horology” durft te voeren ben je mij heel erg kwijt.

Nee dank u.

Daar moet ik wel bij zeggen dat het één van de meest geslaagde horloges van dit merk is. :slight_smile:

2 likes

Hee, een Nepthuns.
Vandaag in Honfleur (NormandiĂ«) de SLA033 in levende lijve gezien, naast al z’n duiker broertjes en zusjes. Steekt er echt wel met kop en schouders bovenuit.
Ik wist geeneens wat het was, maar wel dat ik het de meest gave Seiko duikert van dit moment vind.

4 likes

Ja lijkt er op, mooi, hup volgende topic

Bij die horlogewinkel tussen al die snoepwinkels? Heb die 2 maand geleden ook zien staan.
Liggen er nog 2de handse rolexen in de etalage?

Ho wacht even, dat was niet die maar de vorige limited edition ( prospex sla021j1) die er toen lag :open_mouth:

Volgens mij lag die er ook nog.
Geen Rolex’n gezien. Maar we gooien morgen nog een blik.
Aan de overkant een kantenklarebelegdestokbroodjeszaak ( drie x woordwaarde) en zoete meuk idd.
Mss ga ik nog wel naar binnen om te passen.:confused:

1 like

Replica hommage. Knip en plak werk en daarom bij voorbaat troep :+1:

Vorige keer lagen er enkele Rolex day/date en datejust en vintage omegas in de etalage

Heb ik niet gezien. Maar ook niet op gelet.
De hoeveelheid Seiko duikers was overweldigend.
Het straatje ligt parallel achter de drukste restaurantskade.

1 like

Inderdaad, en zoals je zei tegenover de stokbroodjeszaak

Ze hebben idd een redelijke vintage/occasion etalagevak. Niet perse iets van mijn gading , maar toch 

Ik kon niet naar binnen om te passen & mss dealen. Had twee “waakhonden” in de vorm van zoons die mij mss wel gelukkig daarvan weerhielden. Zie weerspiegeling foto 4
:sweat_smile:

3 likes