Wat vinden we hiervan?

Ik was even op MP aan het kijken, kwam ik dit tegen:

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//antiek-kunst.marktplaats.nl/horloges/114391046-iwc-zeno-hacher.html%3Freturn%3DeJw1jdEOgyAMRf9lib4pVBfdMGbRPyFKBgGBQM3clv37YMnezultezkD9laMDpHBtWenKHhY5CARPSNEOy9svfGg0RvOMdbWEG5RCV3p3UasohKBr8IS6YJxdxHJAl0tcTO3w4xQrnFEV7QTFO1sMMFL%2BYxHnkFz6fpsz2RnSunPtrQw2X0TQS05hP95k6FL5PdENIF%2B5I%2FCpobZeZXz0o9wGj5f6ZNCgw%3D%3D%26df%3D1%26fta%3DeNo9j8GOwyAMRP%2FFhz1jQtNgq98SoYK6aEmCQtJmW%2FXf17SbXhDzGHsGRx09ihywzqm%2FulSARSqCLZ3wy5fTMhFyWugeM6eNEHXXHjn9klFKyW3INK5DmOOZE1arJmw5r6T450b3ME485UhY9xqC7C4BWLTIhiB6CXTy8IgyUMgSSIJVjbHdbnuzgzbd0VSmPwwPWltbWbMz01hUpgV%2BFkIJWKbsfOlTGC%2FLd3XWFJT%2Fndd57uPow7ZTmR%2Fc1teGUsq%2FsjWBu9XqMgH%2F%2BvrRzz%2FtDlrZ%26fta_ind%3D4

Groeten,

Stefan

wat is het nu…een Zeno met Univeral werkje en IWC wijzerplaat???
Alleen de wijzerplaat plus montage van IWC lijkt me al duurder dan het horloge waar ze het in lieten bouwen…
vreemd.

groet Arno.

Wilde ik net zeggen, die wijzerplaat is op zich al duurder dan de rest. En raar die rotor van Universal Geneve…

Hmmm, fijn met je vingers van afblijven. Dit vertrouw ik niet.
En ook nu weer jammer - net als vorige week met die twee Omega’s - dat er mensen zijn die er in trappen en er veel geld aan uitgeven.

zou daar zeker niet veel geld aan uitgeven zonden van die prachtige onderdelen

Als ik de foto’s bekijk dan zou ik er zeker niet op ingaan, wat koop je nu eigenlijk? Ik vind elke euri voor dit verzamelhorloge (?) weggegooid geld.

Groet,

Bojo

yuk… zonde van het geld (en van de onderdelen)

groet
Mark

zoals de verkoper zelf al aangeeft: kwalitijtsuurwerk…
groet, frank.

zoals de verkoper zelf al aangeeft: kwalitijtsuurwerk…
groet, frank.

Waar moet je naar toe bij een onderhoudsbeurt! en de eventuele garantie.
Welke horlogemaker wil zich hier aan branden.:frowning:

Dit soort falsificaties moet je je verre van houden.

Dit soort falsificaties moet je je verre van houden.

Hij is wél eerlijk. Toch?
Wie weet hoeveel huidige horlogemakers zo zijn begonnen…
Jur
(it wasn’t me)

Mee eens, hij vertelt eerlijk hoe de vork in de steel zit, of hoe de wijzerplaat in de kast zit, of … nou ja, hij is dus eerlijk :smiley:

Ruud

volgens mij komt ook de wijzerplaat uit een nepperd,laatst werd me ook een tiental van deze dingen aangeboden,vraag me dus ook af of het verhaal wel klopt zoals het nu verteld word.met hoofd letters :AFBLIJVEN!!

volgens mij komt ook de wijzerplaat uit een nepperd,laatst werd me ook een tiental van deze dingen aangeboden,vraag me dus ook af of het verhaal wel klopt zoals het nu verteld word.met hoofd letters :AFBLIJVEN!!

volgens mij komt ook de wijzerplaat uit een nepperd,laatst werd me ook een tiental van deze dingen aangeboden,vraag me dus ook af of het verhaal wel klopt zoals het nu verteld word.met hoofd letters :AFBLIJVEN!!

Interresant allemaal, ik kon er ook niks van maken en ben danook geenszins vanplan het horloge aan te schaffen.

Groeten,

Stefan