Beste forumleden,
ik kwam dit tegen, heeft iemand dit al eens eerder gezien?

Lijkt me net Batman stijl…
Stef
Beste forumleden,
ik kwam dit tegen, heeft iemand dit al eens eerder gezien?

Lijkt me net Batman stijl…
Stef
Linde Werdelin SpidoLite
Titanium
Schijnt een gemodificeerd automatisch uurwerk uit de jaren 70 te hebben.
Bron: Watching
Ben er persoonlijk niet zo kapot van, voor 9K is er heel wat keus.
Gr Ron
Ik vind hem moooooooooooi!!!
Lijkt me iets voor BMW rijders. 
Ik vind hem wel bijzonder. Stoer en orgineel, en dat kost natuurlijk wat.
wat kost ie?
wat kost ie?
9k volgens het bericht van bikerplus.
En hij is mooi maar ik vind hem geen 9k mooi…
Lijkt me iets voor BMW rijders.
Boerenkool Met Worst:D:D
Sorry, ik vind het drie keer niks:(
Zou nevernooit mijn keuze zijn, maar dit wel een stoer en uniek ding.
Mijn beste,
Tja, zo op het eerste gezicht ben ik er niet zo van gecharmeerd.
Ik zou dit horloge eigenlijk in het echt moeten zien om het de waardering te geven die het wellicht toekomt.
Orologio Signaturis Temporis.
Ik vind het industriele uiterlijk wel apart, maar om daar nou 9K voor te willen geven, gaat me te ver.
Menno
Voor 9000 zou ik wel wat anders kopen!
Buiten de prijs, is het een aardigbegin voor een mooi horloge.
Kast vind ik geweldig, alleen zou ik er een andere wijzerplaat in willen.
Maar idd voor het bedrag hahaha, egnie
Ik heb dr nu zo vaak naar gekeken. Ik vind hem nog steeds op de achterkant van Rammstein lijken en die had ik nog nooit gezien.B)-
Spuuglelijk ding…kan me niet voorstellen dat je een outfit kunt vinden wat bij dit ding zou moeten passen…Tenzij je Wolverine heet en dagelijks met je vuistmessen speelt.
De prijs moet een grap zijn.
Meningen zijn zeer verdeeld merk ik.
Ben er ook niet zo weg van eerlijk gezegd.
De prijs is geen grap,staat in het blad Watching vermeld.
En zoals bij meerdere nieuwe cq onbekende klokken,zie je de prijs er niet vanaf ,maar dat heeft waarschijnlijk ook weer met de beperkte oplage en exclusieviteit te maken van het merk.
gr Ron
Mooi ontwerp. Alleen houd ik niet van titanium. Wat ik ook altijd vervelend vind is dat die banden zéér specifiek zijn en alleen bij de leverancier te bestellen, waardoor je telkens een poot uitgedraaid wordt.
Het is de stealth onder de horloges denk ik 
;)Apart, maar 9k zou ik er ook niet aan uitgeven. Voor dat bedrag is er zoveel moois te koop wat je bij meer gelegenheden kunt dragen dan alleen een of ander combat event
Als ik iets in die stijl zocht en er zo’n bedrag voor over had, zou ik eerst eens een praatje maken met de Fin Stepan Sarpaneva…
Ik heb Sarpaneva een poosje geleden ontmoet; interessante man met een duidelijke visie op design. Hij heeft samen met Voutilainen bij Parmigiani gewerkt. Voutilainen was daar hoofd van de afdeling gecompliceerde uurwerken, waar Sarpaneva werkte. Waarschijnlijk zit
t met z’n kwaliteiten als horlogemaker dus wel goed.
Groet
Mark