Wat vinden we van: Bucherer Heritage Bicompax

Ik zit al een tijdje te kijken naar deze Bucherer. Die groene wijzerplaat heeft me eerlijk gezegd een beetje betoverd. De grote datum aanduiding is voor het snelle aflezen van de datum ook wel lekker. De diameter van 41mm is prima voor mijn pols, onder de 40mm lijkt het al snel een damesmodel bij mij.
Verder is dit een limited 1 van 88 stuks, maar volgens mij is dat 88 stuks per plaats die op de caseback staat. Prijs ligt rond de €8000, dat is wel pittig als je het mij vraagt.
Bucherer is natuurlijk ‘gewoon een juwelier’ die horloges onder eigen naam uit brengt. Prachtige zaken zijn dit overigens met vooral top segment horloges.

Wat vinden jullie hiervan?

5 likes

Grappig !

Ik vind het een héle mooie. Chrono + panda + big date + oude stijl pushers, en dan dat kleurtje? Absoluut niks mis mee.

Ik zie ook pas nu dat die nog een maandaanduiding heeft ook. Funky.

Nogal. Zeker voor een merk dat intussen niet meer bestaat. :grimacing:

Misschien wel onderhandelingsmarge? Maar hoe dan ook, het is een prachtig horloge.

1 like

Inderdaad. Rolex killed it. Lijkt me een uitstekend moment om een “incourant” model te lowballen

Groen is niet voor mij, maar ik ben gewoon heel saai wbt horloges. Verder is er niets mis mee.

En hopen dat ze niet terugkaatsen met “collector’s item, er komen er nooit meer bij, blabla”. :grin:

Lelijk en rommelig. Overbodige zwarte 12 en 6. Niet lief he van me :slightly_smiling_face: