Tja, wie draagt er nog een horloge aangezien iedereen toch al een smartphone de hele tijd op zak heeft?
Maar tja, voor degenen die toch zin hebben voor iets om de pols, wat altijd de juist tijd aangeeft, maar geen ontvangst heeft voor 1 van de radiofrequenties voor RC, niet genoeg geld voor een GPS synced Seiko of Citizen, is er een… bluetooth gesynchroniseerde Casio
Ik heb sinds enige tijd een Android telefoon (tegen wil en dank, want ik heb niets met mobiels). Maar die Android is alleen maar te syncen met tijdserver als hij “geroot” is. Dus dat horloge heeft pas zin, als ik eerst mijn telefoon “root”.
Te ingewikkeld & dus niet nuttig voor de gemiddelde gebruiker.
Als iemand het beter weet, dan graag
Ik heb sinds enige tijd een Android telefoon
(tegen wil en dank, want ik heb niets met
mobiels). Maar die Android is alleen maar te
syncen met tijdserver als hij “geroot” is. Dus dat
horloge heeft pas zin, als ik eerst mijn telefoon
"root".
Te ingewikkeld & dus niet nuttig voor de
gemiddelde gebruiker.
Als iemand het beter weet, dan graag
Heb je die toevallig uit het buitenland? Ik had ooit de fout gemaakt een Chinese HTC Android telefoon te nemen. Daar hebben ze 't niet zo op Google (The Great FireWall of China…), dus die was alles behalve Google. Geen Playstore, geen Google Maps, geen Gmail, geen sync. Die zou dus ook geroot moeten worden. Zelfde probleem?
Casio…best wel ondergewaardeerde horloges.
Zeker als je van gadgets houdt zijn ze onovertroffen.
En dit aan een meestal niet te evenaren prijs.
Deze is weer zo’n voorbeeld, super mooi hoor !!!
Heb je die toevallig uit het buitenland? Ik had
ooit de fout gemaakt een Chinese HTC Android
telefoon te nemen. Daar hebben ze 't niet zo op
Google (The Great FireWall of China…), dus die
was alles behalve Google. Geen Playstore, geen
Google Maps, geen Gmail, geen sync. Die zou dus
ook geroot moeten worden. Zelfde probleem?
Ik heb een Nederlands exemplaar, met alles er op en aan. Waar je als gebruiker dus user bent. Als gebruiker kan je de telefoon niet met een tijdsserver syncen, want dat is een systeemfunctie, die alleen een superuser (root) kan doen :X
Mooi horloge! Casio wordt inderdaad ondergewaardeerd.
Overigens over de smartfoon gesproken; iemand met zo’n ding draagt inderdaad geen horloge omdat-ie de tijd op zijn foontje kan zien, maar nu gaan ze allemaal een (smartwatch) horloge dragen om te zien wie er belt… Snap jij 't nog?
Bijzonder mooi horloge! En rooten is over het algemeen kinderlijk simpel, als het een beetje een courant model is staat er wel een tutorial op de cyanogenmod wiki.
Ik heb een Nederlands exemplaar, met alles er op
en aan. Waar je als gebruiker dus user bent. Als
gebruiker kan je de telefoon niet met een
tijdsserver syncen, want dat is een
systeemfunctie, die alleen een superuser (root)
kan doen :X
Vaag… Zou t es op tweakers ofzo es navragen alsnik jou was. De toestellen die ik benntegengekomen syncen netjes de tijd.
Overigens over de smartfoon gesproken; iemand met
zo’n ding draagt inderdaad geen horloge omdat-ie
de tijd op zijn foontje kan zien, maar nu gaan ze
allemaal een (smartwatch) horloge dragen om te
zien wie er belt… Snap jij 't nog?
Ziet er goed uit hoor, maar jammer genoeg mineraal
en geen saffierglas
Kun je modden als je t heel graag wilt.
In deze prijsklasse kom je niet vaak saffier tegen bij casio. Ze zijn er wel zoals n lineage v me, maar denk dat t n kostenafweging was. Saffier of bluetooth…