Wat vinden we van: casio g-shock satellite

Ook casio is nu met n gps time sync horloge gekomen. Ze hadden al lang (eerste?) n horligr met gps nav. Ik heb daar de 2e gen van die ook de gps tijd doorkreeg.

Maar deze klokjes hebben t puur voor de tijd. Maar niet dat alleen, hij heeft ook wave ceptor rc. Dus zowel gps als radiosignalen kan ie aan voor tijd sync. Handig als je binnenshuis wel rc binnenkrijgt en gps niet.

Zelf waren de midellen veels te groot voor me. Maar als ze in normalere lineage kast ofzo komen, zou t best kunnen passen.

De metalen variant heeft meebuigende lug itt de cqrbon fibre band, welke bij mij veel inkijk heeft. De metalen mag dat niet hebben, maar de klok zelf blijft n knots.

Http://www.casio-intl.com/asia-mea/en/wat/watch_detail/GPW-1000-4A/

ook mooi , evengoed een stoere jongen: leuke speeltjes erop.
leuke details in rood op de kroon

echt een stoere klok, van alle gemakken voorzien.

Is dit die Casio van €900?

Leuk dat je uiterlijk geen verschil ziet met een Casio van €90.

Henkjan91 Schreef:

Is dit die Casio van €900?

Leuk dat je uiterlijk geen verschil ziet met een
Casio van €90.

Ik had de rubberen bij de Bijenkorf gezien en die was iets van 750 uit m’n hoofd. De metalen was 999. Je ziet het niet meteen, maar kleine verschil is dat ie een carbonfibre band heeft. En de metalen is echt goed massief. De schakels enzo zijn niet te vergelijken met mijn stalen G-shocks. Dit is echt een klasse hoger. Of het je waard is, is natuurlijk een ander verhaal.

Als ie kleiner wordt en ana-digi krijgt, zou ik em zeker overwegen.

Ik heb hem voor 795,- op het Gelderlandplein in A’dam gezien.
Als ik het goed heb, ‘krijg’ je er ook een quadcopter bij (actie).
Dat noemen ze tegenwoordig een ‘drone’.
Maar ja, wat moet je nu met een drone om de pols??:slight_smile:

Mooie bomproof klok. Alleen voor mijn pols ook te groot.

tjvreeken Schreef:

Ik heb hem voor 795,- op het Gelderlandplein in
A’dam gezien.
Als ik het goed heb, ‘krijg’ je er ook een
quadcopter bij (actie).
Dat noemen ze tegenwoordig een ‘drone’.
Maar ja, wat moet je nu met een drone om de
pols??:slight_smile:

Lekker spelen. Zo zag ik n kickstarter met ook n helicopter voor om de pols. Zag er erg leuk uit. Kan alleen mn post ervan niet terugvinden.

Zouden jullie zo iets overwegen? Of dan liever n nettere seiko? Of n smmartwatch? (Alhoewel… Mn smartwstch heeft wel ingebouwde gps, maar dacht dat time sync web based is)

Ik zou zelf eerder n gshock nemen, omdat ik de functie wel handig vind voor vakantie en dan heb ik meestal casual/outdoor kleding aan.