Wat vinden we van de Breitling superocean

Drunk en bling…duhuh!
Typisch Breitling dus…Ik vind em wel cool; niks mis met een beetje bling en een beetje shinen met een glimmende klok! :sunglasses:

Maar we leven wél in Nederland…dus doe maar gewoon…want dan…:roll_eyes:

Ik zou dan gewoon een Vostok Amphibia doen.
Net zo lelijk en stukken voordeliger! :grin::+1:

Heb deze ook gehad alleen de geborstelde versie. Draagt heerlijk zowel op rubber als staal. Heb deze weggedaan omdat hij wat klein overkwam voor mijn gevoel op mijn mijnwerkerspolsen…

Prima ding. Sportief met een glans van luxe.

Prachtig horloge!
Echt stoere Breidling!
Draag hem graag!
En ook zijn opvolger voor mij

!

2 likes

Heerlijk horloge! Ik heb precies dezelfde gehad en verkocht hem een paar jaar terug hier op het forum. Het is een authentiek model en draagt heerlijk. Ik wou dat ik de mijne nog had.:slightly_smiling_face::ok_hand:

1 like

Ik ga over tot koop, heb zojuist de overeenkomst gesloten! Bedankt voor jullie meningen! :+1:t2:

Ps. Zijn dit type horloge altijd uitgevoerd met de ar coating op het glas?

6 likes

De mijne was een A17360 uit 2003 en die had de AR coating aan binnen- en buitenzijde van het glas. Dat gaf een prachtige blauwe gloed in bepaalde lichtval.:slightly_smiling_face:

Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst! :+1:

2 likes

Mooie aanwinst :ok_hand: Proficiat alvast. Ik ga het Breitling topic in de gaten houden. :grinning:

2 likes

Ik ook weer… er komt weer een vuurtje in de onderbuik… :joy::scream:

1 like

Mooi horloge om te zien, maar persoonlijk niet mijn ding. Te glimmend, ik zou niet kunnen leven met alle krassen die ik erop zou zetten, ben altijd een fan van geborsteld staal op de stukken met de meeste potentiële ‘impact’ zoals de randen van de kast, band en sluiting zelf. Misschien ook leuk om te kijken naar een Colt? Die is wat mij betreft een stuk rustiger qua wijzerplaat en minder schreeuwerig, maar dat is MIJN stijl natuurlijk, dus neem dit met een korreltje zout.

Uit respect houd ik het netjes…niet mijn smaak.

Ik vind het niets. Veel te druk. Maar wat wil je met een algemene indruk van anderen?
Vind jij hem mooi?

Ik vind het wat druk maar verder een mooi horloge, erg stoer. Op het forum vond ik initieel de bezel wel erg flink, in real life was ik er behoorlijk van gecharmeerd.

Wel heel vet hoor! Dikke toolwatch

Smaken verschillen gelukkig :wink:

Beide zijn alweer weg. Maar er komt zeker een (oude) SO terug hier!

6 likes

Ik ben dus echt niet van de horloges met dikke kasten van Breitling. Het past gewoon niet bij het gevoel dat ik van het merk heb. Iets wat natuurlijk totaal subjectief is. De Navitimer is dan wel weer mij ultieme horloge dus heb wel wat met het merk. Zo jammer dat enkel dit type horloges standaard de gouden vleugels dragen.

De enige echte queen of the seas. Ik heb hem lang geleden gehad. Echt wel een beetje een cult horloge qua duikers eigenlijk. Zeker in zijn prijsklasse destijds onovertroffen.

Oud plaatje van lang geleden:

1 like

Die eerste is de voorganger van de queen of the seas (de bijnaam van het horloge in de openingspost)

De onderste is zeker niet de opvolger, maar een SA denk ik.

Te druk, te glimmende band.