[quote=“Windhund, post:19, topic:43197, full:true”]
Ik vind een GMT en een worldtimer nou niet echt vergelijkbaar qua looks. [/quote]
Weet niet of dit een reactie is op mijn post (omdat ie er direct onder staat)? Maar volgens mij vindt niemand een GMT op een worldtimer lijken. Maar @anon98360732EV stelde in een eerdere post dat hij eerder voor een GMT zou kiezen. Dit zou ik, denk ik, ook. Is m.i. een prima alternatief. En ik vind die rijen plaatsnamen wel grappig, maar altijd nogal druk staan. Vandaar dat ik in mijn post een GMT-horloge noem dat ik dan bijvoorbeeld geslaagd vind.
@TagEd was inderdaad een reactie op jouw post. Het zijn inderdaad echt verschillende dingen. Momenteel heb ik 3 GMT’s en 0 worldtimers ik deel die voorkeur dus ook. Toch zou ik de FC worldtimer wel in m’n kist willen
Ik heb deze ook irl gezien en ben er ook van onder de indruk. Ik hou wel van drukke horloges en van deze gaat wel charme uit. Hij blijft denk ik ook lang boeien.
Deze vandaag in de etalage gezien bij Van Baal Nijmegen!!! Ze zijn nu nog bezig met een hogedruk stoomcleaner om al het kwijl van het raam en de stoep te verwijderen…
Wat een topper! Dit is mijn nieuwe graal, sparen maar…tegen de tijd dat het zover is, bekijk ik wel welke het mooist is, de witte of de blauwe…
Idd erg mooi, hoewel ik nooit zo’n fan ben van al die plaatsnamen. Mijn vrij drukke FC bevalt me iig prima, plezier om naar te kijken, ook na jarenlang bijna dagelijks dragen nog.
Pffffff…gisteren na aanschaf van m’n nieuwe TAG Aquaracer lapis de blauwe F.C. Manufacture Worldtimer omgehad… Ooooooooooooh, wat mooi en hé, de diameter is te doen maar die hoogte… Toch maar weer gauw in de etalage laten leggen bij Van Baal Nijmegen…