Wat vinden we van de Helgray Hornet?

De Silverstone is hier redelijk populair. Maar wat vinden we van dit model, de ‘Hornet’?

Ben er zelf nog niet helemaal uit…

De wijzers zijn best gaaf!

Ik vind het er helemaal niet verkeerd uitzien , mooie kastvorm .

Niet mijn ding, ik sla over.

Interessant, leuk om naar te kijken, maar zou hem na een paar keer dragen zelf weer verkopen.

Prachtig ding, mocht ik toch 1 ding opmerken dan is het de manier
waarop de wijzers aan hun as gemonteerd zitten en dat deel van de wijzers zelf ( kleur / monage ) dat ziet er een beetje lomp uit.

Op onderdelen zou het wel wat verbeterd kunnen worden. De rode kroon mag gewoon staal en ik heb niks met zulks soort leren bandjes, een andere band, of chique staal zou e.a.a. kunnen verbeteren. Ik vind de wijzers en het secondewijzer plaatje links onder wel leuk.

Nice! Rode kroon hoeft niet per se.

De kastvorm met de 2 kronen vindt ik wel mooi, alleen die rode kroon moet gewoon staalkleur.

Best een mooie kastvorm en ook de 2 kronen kan ik wel waarderen, maar waarom is er eentje rood ? Wat waren ze denkende :neutral_face: . Ook het rare contrast ( voor mij dan ) tussen de vrij lompe uur en minuten wijzers en de nogal ielige secondenwijzer, helpt niet echt.

1 like

Die rode kroon is volgens mij vrij gemakkelijk wat aan te doen. Tenminste bij de stalen versie. De wijzers vind ik wat minder geslaagd. En die TW Steelband moet er natuurlijk direct vanaf. :wink: Voor de rest wel leuk ding.

De stalen versie met blauwe dial op bruin leer vind ik prachtig, terwijl ik de zwarte versie eigenlijk erg saai vind. Meestal is het verschil tussen twee versies, in mijn ogen dan, minder groot.

En ik vind het kassie wel mooi.

Elf.

Rivella…

1 like