Dat rood wit half cirkelvormig venster doet me denken aan een oude wc deur. Zo’n vrij/bezet indicatie.
Ko
Dat rood wit half cirkelvormig venster doet me denken aan een oude wc deur. Zo’n vrij/bezet indicatie.
Ko
Kan het even niet beter omschrijven als dat het wil overkomen als toolwatch maar het duidelijk niet is.
JLC heeft betere alternatieven in deze prijsklasse
Iemand anders nog andere alternatieven? Tot nu toe scoort de JLC diver de hoogste ogen 
De hele Master Compressor serie is prachtig…maar deze is met 46mm te groot…
In 1 woord… verschrikkelijk! ![]()
(smaken verschillen en dat moet kunnen)
Godskolere, da’s weer een Seiko zoals we ze kennen en waar we niet dood mee gevonden willen worden…
Als ik daar aan begin dan ben ik nog wel even bezig om die lijst compleet te maken. 
Wat verfijnder

Deze Deep Sea Chrono vind ik wel prachtig!
Is het weer die tijd louis? 
Mij te druk v n jlc. Zou vh merk liever n reverso willen.
Bij breathing zou ik t wel vinden passen. Vh geld kun je makkelijk n drukke navigator of emergency vinden.
Zal wel door de overdosis aan padi’s komen…
Onze Louis kan maar zoveel Seiko’s in een week aan 
Niet mijn smaak; te druk, te grote bezel en pushers. In welke prijsrange zit deze? Als het rond de 10k is zou ik eerder voor een IWC big pilot gaan. Net zo groot, in house uurwerk, rustiger beeld, makkelijker afleesbaar.

En is dat een helium ventiel linksboven? Dan is het een duiker chronograaf en dat vind ik helemaal niks (stoor je er niet aan is een persoonlijke afwijking ;-)). Op een duiker horen IMHO zo min mogelijk gaten te zitten, iets met waterdichtheid…
Welk type is dit?
Imo teveel ‘storende elementen’. Vind de laatste Aquatimer-serie van IWC dan bijvoorbeeld een stuk beter gelukt.
Die IWC’s vindt ik ook niet mooi, schaamteloze kopie van Casio G-Shocks.
groetjes Lenno
Wauwww,… dit is een schoonheid van een klok