Wat vinden we van de JLC Master Compressor Extreme?

Deze staat nog op mijn wanted list (zal nog wel even zo blijven vrees ik) Ik hoor er maar weinig over op HF. Wat is jullie mening over het horloge? En: welke alternatieven zou je overwegen in de zelfde prijsklasse?

2 likes

Groot, druk, glimmend en jammer van het datumvenster.
De band vind ik wel mooi…

2 likes

Beetje knoppengeweld, en niet intiutief af te lezen, geen idee wat de prijsklasse is, beetje adsurd om horloges te willen in een bepaalde prijsklasse, in plaats van kwaliteit, soort of reputatie. :astonished:

prachtig ding!!
alternatief met dezelfde functies?? denk het niet.

Volop keuze in die prijsklasse, maar deze is super.

Eens!
In deze prijsklasse ga je imho geen horloge vinden van betere/dezelfde kwaliteit. Ik zou wel een jong gebruikte nemen omdat ze niet zo waardevast zijn.

1 like

De wijzerplaat vind ik te druk, ook de pijltjes op de crownguard ogen wat goedkoop.

Of toch zoiets :scream:

zo zie je maar weer hoe smaken kunnen verschillen.
Ik vindt het ongeveer het lelijkste horloge wat ik dit jaar heb gezien.
Veel te druk, veel te grote pushers en kroon, plaatsing datum.
JLC is verder een topper natuurlijjk in horlogeland maar deze…
Bij mij komt hij in ieder geval op de not wanted list.

groetjes Lenno

2 likes

Het gaat me niet op de prijsklasse :wink: Ben alleen benieuwd of iemand alternatieven heeft voor het horloge, die in het zelfde segment zitten.

1 like

Bezel in verhouding vrij dik, enorm grote pushers
cijfers in alle vormen en maten.
Nee dit spreekt me nou totaal niet aan.

Beetje teveel van het goede

Doe mij de Navy Seals maar…

like this:
http://www.ablogtowatch.com/jaeger-lecoultre-master-compressor-diving-automatic-navy-seals-watch/

Mooi al die verschillende reacties. Ik ben benieuwd wat anderen nog vinden. Ook bedankt voor de alternatieven in de vorm van plaatjes. Er zit nog niet direct iets tussen wat m’n hart sneller doet kloppen.

De duiker is idd ook erg mooi! Thanks.
Wel jammer van die zwarte kroon, doet wat plastic aan.

Vind ik ook.

Valt wel mee (dat plastic) hoor, ga eens kijken bij een JLC verkopert, is echt schitterend!

Geen fan van

Aan uw Avatar te zien bent u van de Seiko?
Op dat merk sla ik toch ook niet aan??

Topic is, “wat vinden we van de JLC Master Compressor Extreme”.
Mijn antwoord, “Geen fan van”. Ik vind het niet echt mijn smaak.
Begrijp niet wat ik nu verkeerd doe.

W.b.t. mijn avatar, ja ik heb een paar Seiko’s maar nog een aantal andere merken ook. Het is niet zo dat Seiko perse mijn #1 merk is of zo.

2 likes