wat vinden we van de Le Forban Malouine?

De blauwe is uitverkocht; vast door het geplug van TGV! :slightly_smiling_face:

Ik vind ze leuk maar geen €500-leuk! :innocent:

Ik dacht dat ze voor de video van TGV al waren uitverkocht

Ik vind hem wel geslaagd. Hij is iig een stuk minder duur dan een Oris divers 65.

hij is betaalbaarder maar de Oris valt natuurlijk ook binnen een ander segment. Desalniettemin is het inderdaad wel een gaaf alternatief voor een duiker binnen deze stijl.

Hier vind je meer info.

Lijkt mij vrij duur met een uurwerk van Miyota.

Goed geprobeerd, maar toch wat te duur voor wat je krijgt.

Leuk ding om te zien idd. Jammer van het uurwerk, zodra er niet eens wordt gekozen voor een hackable movement haak ik al af.

Op de al genoemde dingen na echt een leuk ding om te zien. Had zelfs nog 1 of 2 mm groter gemogen.

Twee wijzers van een Seiko, een knipoog naar een Fifty Fathoms, misschien ook een knipoog naar een PO of een Sixty-Five, met een hele rare urenwijzer. En dat alles in 38mm met een hoogte van 13,5mm… De dikte is het grootste struikelblok, want de invloeden zijn verder OK.

Ik word niet warm. Maar ook niet koud. :slight_smile:

Voor dat geld hebben er straks 68 mensen (of zo) een sublieme HFLE 2020 met een Sellita SW200! :grin:

2 likes

Oh joh, dan zijn ze mij ook kwijt ja.
Al mijn horloges zijn hackable en vind ik ook echt wel een vereiste ja.
Als een Seiko SNK807 hackable was én 100m WR, had ik er al lang één. Vind het voor de rest een mooi horloge, niet te groot, maar dat waren wel 2 dealbreakers voor me.

Die dikte van Le Forban is ook een beetje onzin ja. Boven de ~12mm haak ik ook af.

dat is inderdaad ook een van de kenmerken waarop ik zou afhaken, vanwege dezelfde reden heb ik ook geen Vostok duiker aangeschaft. Leuke klokjes maar erg dik