http://blog.perpetuelle.com/index.php/watch-news/chronoswiss-pacific-watch/
43mm.
Mooi - niet al te schokkend nieuw ontwerp. Gewoon een mooie strakke klok met een leuk kleuraccent.
Even niet afgaande op de techniek die er in zit (want daar heb ik geen verstand van) vind ik de prijs (rond de 3000 euro) toch wel aan de hoge kant. Dusse, als iemand een goede verklaring heeft voor de prijs… ik ben snel over te halen
hij is mooi(tu)
Hij is inderdaad mooi.
Ik vind hem erg mooi, alleen buiten het budget voorlopig. Heeft iets weg van Glashütte (sorry als ik zit te vloeken in de kerk)
Groeten
Ziet er niet verkeerd uit. Wel weer echt iets anders. OP het eerste gezicht vallen met name de indexen me op, maar zou het in het echt moeten zien.
Die groene wijzers maken het (nog een beetje) apart, maar voor de rest vindt ik het niet een echte Chronoswiss.
Chronoswiss maakt vele leuke aparte modellen, deze vindt er, eerlijk gezegd, meer eentje van 13 in een dozijn.
Groet
Herman
Ik sluit me aan bij Herman (Orisfan), die groene wijzers vind ik wel mooi.
Traveller69 Schreef:
Mooi - niet al te schokkend nieuw ontwerp. Gewoon
een mooie strakke klok met een leuk kleuraccent.
+1
Niet dat ik nu direct naar m’n dealer ren, maar verder een mooi horloge hoor.
Roept een beetje Glashütte gevoelens op. Ik vind hem erg mooi zeker die groene accenten kan ik erg waarderen. Wel een totaal andere Chronoswiss dan de overige modellen. Is dit een nieuwe koers oftewel, kunnen we meer van dit soor modellen verwachten in de toekomst?
Meer mijn smaak, maar zou in eerste instantie een ander design type verwachten.
Mooi! Ook leuk die groene accenten Een van de weinige chronoswissjes die ik mooi vind.
mooi maarru kan bruin ff niet trekken
Heel apart, voor een Chronoswiss dan wel te verstaan, voor de rest niet een spectaculair nieuw ontwerp. Het lijkt me een Valjoux 7750 uurwerk, zo aan de indeling te zien. Die (racing green?) groene accenten vind ik leuk, vooral bij de pushers.
Ik vind het een mooi ontwerp.
Anders dan we gewend zijn van het merk.
Ik vind de overige modellen van chronoswiss ook erg mooi overigens.
Vriendelijke groeten.
N.Visser.
Dit is wel een radicale wijziging in het designbeleid van Chronoswiss. Ik denk dat hier wel een intern conflictje tussen papa en dochter aan vooraf is gegaan. Dochter heeft blijkbaar gewonnen… Ik vind het een beetje karakterloos design overigens.
Wel leuk, maar 2,5k te duur voor een niet erg onderscheidend 7750 model, in mijn optiek…
groeten,
Martin
arie Schreef:
hij is mooi(tu)
+1 (tu)
Het ontwerp spreekt mij erg aan, die groene accenten maken het naar mijn mening helemaal af en geven het horloge net iets speciaals!
ik vind het wel een mooie klok , maar geen aanwinst voor Chronoswiss … helaas
een beetje niks zeggend model …