Wat vinden we van de nieuwe Huawei Watch Ultimate?

Ik was weer eens naar duikers aan het kijken
en ik was bijna gefopt toen dat nieuw smartwatch model van Huawei voorbijkwam
Hij is begin april uitgekomen, maar ik zie deze nog nergens te koop staan
Prijs zou rond de 900€ liggen, dus best prijzig
Voor een smartwatch ziet ie er eigenlijk nog wel gaaf uit, ttz het ziet eruit als een horloge en minder als een gadget voor rond de pols. Specs zijn ook wel netjes, waterdicht tot 100m, loopt 2 weken, is opgeladen op 60minuten, 1.5-inch AMOLED panel, always on optie …

6 likes

Veeeeel te groot met 48,5 mmm

5 likes

Ik vind het wel een gaaf ding. 48,5mm is gewoon een normale mannen maat. Dus leuk :+1:t2:

5 likes

Het heeft qua looks -bij nader inzien- toch wel een hoog vakantieveiling-gehalte vind ik

2 likes

:rofl:

1 like

Als je Andre The Giant bent wel ja

1 like

ziet er wel leuk uit,
maar zoals hier al opgemerkt is veelste groot,
en een smartwatch is ook niet aan mij besteed :confounded:
een smartphone is al erg genoeg.

1 like

Staat gewoon op de site voor 750,-
Heb zelf nog de GT2 pro, maar dit is wel een upgrade / overweging waard. wacht alleen nog even tot deze rond de 500 gaat zijn :grin:

Ik vind hem zeker leuk.
Maar zal wel weer niet met een IPhone werken.
Nee kan dus wel Maar dan wel deze natuurlijk.
Koop HUAWEI WATCH Ultimate - HUAWEI NL

Ik heb er niks mee. Ieder zijn ding natuurlijk! :grinning:

Moet zeggen dat ze wel hun best hebben gedaan. Het lijkt in ieder geval uit als een horloge en niet eens heel erg lelijk. Nou ja, behalve dan de lug-/bandaansluiting. Die vind ik niet mooi gedaan en als de kastmaat idd 48,5mm is, zoals ik hierboven lees, snap ik dat dit de leesbaarheid ten goede komt. Maar dat is natuurlijk een belachelijke maat, voor een horloge. Ik sla 'm even over.

Het is wel een kenmerk voor duikhorloges. Je wilt niet op een klein klokkie turen onder water en wellicht op wat donkere plekken.

Ik zag dat bedrag ook ergens voorbij komen. Best hoog.

Als je dan een (andere dan de usual suspects) smartwatch wil (android en ios)…en met horloge uiterlijk.

Sorry aan mij is deze Huawei niet besteed

Bij Moser doen ze het precies andersom:

1 like

als je een stoere wil, kijk is bij Garmin

als je het gaat om “smart”, dan wordt het een apple watch

wil je een smart watch die lijkt op een normaal horloge, withings

overige digi horloges, G Shock

behalve dat ie vrij lelijk en groot is en een vleugje van omega wil meenemen, ik zie geen reden om deze te nemen

1 like

Meer een TW Steel maat, te groot dus. Mijn Casio Duro van 44mm is al kantje boord.

Zonder wijzerplaat? Ziet er helemaal niet uit als een normaal horloge naar mijn bescheiden mening.

Ik ook niet. Wat mij betreft gewoon 2 werelden, of je koopt een horloge, of je koopt een smartwatch. Verschillende doelgroepen.

1 like

Vergeten erbij te zeggen “digitaal horloge”
Er zijn jaren 80 citizens (ja de digitale) die hier op lijken.
Eigenlijk andersom natuurlijk.
Disclaimer: ik beschouw digitale horloges ook als horloge(geschiedenis)

1 like