Wat vinden we van de Sea-touch?

Tja, d’r zullen meer uitstapjes gemaakt worden naar combi-tech en new-tech, maar mechanische horloges blijven bestaan door mensen als mickmo92 en mijzelf.

Door de kunstof knoppen lijkt het hele horloge plastic.

Mijn zoon is gek van de T Touch, ziet dit plaatje en vindt het niet spectaculair.

Mooie klokken!

Ik vind die oranje wel tof, ik hou wel van kleurtjes

Je kunt altijd nog de gewone T-Touch Expert kiezen vind ik zelf nog de mooiste:)

ik vind hem mooi, heb zelf nog een oer touch uit 2000, die nog steeds prachtig is, alleen niet alle functies werken meer, het touchglas blijft een wondertje van techniek en dat werkt nog perfect, ik begrijp je fascinatie wel.

Heb een zwak voor Tissot, maar met name de Heritage-lijn.

Tja, wat ik niet snap aan zo’n “geavanceerd” quartz horloge is de vraag waarom de letter d van DIVE niet gewoon als hoofdletter kan worden weergegeven.

Dit doet mij denken aan de tijd dat het nog leuk was 7083170 ondersteboven te schrijven op een rekenmachientje…

Ik heb er niks mee.

:wink:

MeistersingerFan Schreef:

Tja, wat ik niet snap aan zo’n "geavanceerd"
quartz horloge is de vraag waarom de letter d van
DIVE niet gewoon als hoofdletter kan worden
weergegeven.

Dit doet mij denken aan de tijd dat het nog leuk
was 7083170 ondersteboven te schrijven op een
rekenmachientje…

Ik snap je helemaal, Suunte, Casio, e.a. doen tegenwoordig alles met dot-matrix. Dus geen 707+707=1414 meer.
Of 8797966,75x2x2x2=…

Die goeie ouwe tijd. Kan mijn eerste Seiko Messagewatch nog herinneren, daar moest ik na ontvangst nog even het berichtje zien te ontcijferen…:smiley: