Wat vinden we van de Sea-touch?

Zijn een hoop T-touch-fans hier en een hoop duikers-fans. Ben benieuwd wat er van deze combi gevonden wordt:

Lekker groot en stoer. Vooral de oranje. Past goed bij dit horloge.

mij viel hij in het echt een beetje tegen …

Ik vind het design wel ok,niet echt bijzonder maar het horloge is wel erg groot en dik (lees hoog). Dus voor mij sowieso niet weggelegd.

helaas… ik kan m niet mooi vinden, maar gelukkig smaken verschillen;)

Ik zit er al een hele tijd naar te loeren. Kon hem met een par 100 euro korting op Tenerife kopen, maar daar was het geld nodig voor andere dingen.

Blijft jeuken! Vooral de lume in de bezel is gaaf.

Hoi,

Wel een heel bijzonder horloge. Mooi? Nee.
Maar wellicht moet je em niet echt persé mooi vinden, maar gewoon leuk en stoer :wink:
Ik kan em op een bepaalde manier wel waarderen in omstandigheden die er bij passen. Voor iemand die veel er op uittrekt, is het een prachtig ding.
Op vakantie, onderweg etc.

Trekken doet ie me wel. Zowel op staal als op rubber.

Maar mooi kan ik em met de beste wil van de wereld niet vinden.
Gaaf en leuk dan weer wel. Interessante klok voor erbij.
Ik heb op de rikketik naar een “gewone” T Touch staan kijken, en die viel me toch wat tegen. Op plaatjes is het altijd anders als in het echt.

Groet,

Nico.

Deze in de etalage mogen bewonderen en kan bevestigen dat hij er op plaatjes beter uitziet. Van dit stelletje is de oranje overigen wel mijn favoriet.

Totaal niet mijn smaak. Zeker de oranje niet. Als je voor iets groots/sportiefs gaat zou ik persoonlijk eerder voor een Seiko Sportura kiezen.

De kartels op de bezel en de minutenwijzer doen me aan een Omega Seamaster denken :wink:

Ik vind persoonlijk de witte 't mooist. Maar aanschaf zie ik niet zo snel gebeuren. Voor mij is een eigen energieopwekking/herlaadbaarheid een belangrijke eigenschap. Zoals kinetic, solar, automaat, etc.

Mooie klokken. Vind persoonlijk de wijzers niet zo bijzonder.

De bovenste vind ik het mooiste, maar de techniek in deze T-Touch is toch het voornaamste:# Over de buitenkant maak ik me niet al te druk;)

Ziet er wel leuk uit… maar… niet mechanisch, dus dan vind ik er niks aan :smiley:

Maar het is wel een High-end Quartz watch…:wink:

Maar het blijft quartz :+ :stuck_out_tongue:
Dat is toch niet die mooie oude techniek die ik zo erg waardeer :smiley:

Ja zeker mechanisch is ook prachtig en zal altijd blijven bestaan maar we leven nu in 2010 en de jaren die komen gaan zullen de horloge fabrikanten meer en meer op de electronische of de gecombineerde mechanische en electronische tour gaan let maar op…zie bij Seiko, Hamilton (autoquartz digitaal) Tissot, Ventura, Citizen.

Na de ontdekking van quartz zijn veel merken quartz horloges gaan maken. Tegenwoordig zijn mechanische horloges voor populair onder liefhebbers en zijn er ook aardig wat merken die mechanische horloges maken. Je zou het een soort renaissance van de mechanische horloges kunnen noemen…
Ook nu worden mechanische uurwerken nog steeds door ontwikkeld. Dit gebeurt vooral door de duurdere merken die ook niet over zullen schakelen op quartz.
Stel dat het toch zou gebeuren dat er bijna alleen quartz horloges gemaakt worden dan zal ik alleen nog maar vintage gaan dragen dus… :smiley: :stuck_out_tongue:
Ook tegenwoordig zie je bij veel merken dat ze beginnen met quartz en ze later alsnog komen met mechanische modellen in de hogere price range.

Maarja, ieder z’n eigen mening he :smiley:

P.s. volgens mij raken we een beetje off topic (:smiley:

vind hem wel mooi. qua techniek en afwisseling vind ik hem wel in een brede collectie thuis horen; dus ik zou zeggen kies je mooiste t-touch en deze is wel een van de mooiere!

mickmo92 Schreef:

Na de ontdekking van quartz zijn veel merken
quartz horloges gaan maken. Tegenwoordig zijn
mechanische horloges voor populair onder
liefhebbers en zijn er ook aardig wat merken die
mechanische horloges maken. Je zou het een soort
renaissance van de mechanische horloges kunnen
noemen…
Ook nu worden mechanische uurwerken nog steeds
door ontwikkeld. Dit gebeurt vooral door de
duurdere merken die ook niet over zullen schakelen
op quartz.
Stel dat het toch zou gebeuren dat er bijna alleen
quartz horloges gemaakt worden dan zal ik alleen
nog maar vintage gaan dragen dus… :smiley: :stuck_out_tongue:
Ook tegenwoordig zie je bij veel merken dat ze
beginnen met quartz en ze later alsnog komen met
mechanische modellen in de hogere price range.

Maarja, ieder z’n eigen mening he :smiley:

P.s. volgens mij raken we een beetje off topic (:smiley:

Ja maar het is ook logisch dat de ‘normale’ mens meer naar quartz vraagt. Ze zijn natuurlijk qua aanschaf veel goedkoper, ze staan niet stil na 2 dagen, ze zijn veel accurater en daarnaast ook nog veel minder kwetsbaar en je kunt er meer technische trucs mee uithalen.

dik heel dik, ik heb m omgehad, maar mij polsen zijn er echt te klein voor, nu heb ik niet echt dikke polsen maar toch…