Wat vinden we van deze...franken monster

Kwam deze tegen op mp, vast ook diverse van jullie gezien. Wat vinden jullie?

hij is overigens ook in het oranje​:see_no_evil::hear_no_evil::speak_no_evil:

1 like

Wijzerplaat heel tof! Ik vind het altijd jammer dat dat 5-je erop staat… Volgens mij geen schroefkroon maar ik weet dat niet zeker meer. De band is stroef, de stalen band zou je er bij moeten hebben (kan ook goed aftermarket bij strapcode bv. Verder stond de plastic shroud me niet aan… vandaar geflipt, terwijl ik verliefd was op de gele plaat (mooier dan BFK )

prijs is erg netjes! Vroeger gingen ze goedkoper natuurlijk. Maar nu zijn ze duurder geworden helaas… op ebay en Mp gaan ze vaak voor meer…

Ik zou hem kopen, verkoopt toch wel door als het niets is voor je… :wink:

1 like

Echt een heel mooie prijs, om niet te zeggen een koopje.
Heb de mijne 2 jaar geleden bij Rob meer betaald.

Vind m wel grappig, is toch een mod? Of vergis ik me😜. En nee nee ik kan niet alles impulsief blijven aanschaffen, ben een bikkel aan het worden😌. Er blijft mij teveel zoetigheid aan de vingers plakken de laatste maanden. Was en ben benieuwd wat andere liefhebbers nu in zo’n seiko zien/zagen. Overigens kwam ik deze op eBay tegen

wel bijna 1,5x de prijs van de yellow monster

Die eerste is absoluut geen mod! Die andere is een ATLAS… volgens mij is deze nooit in deze kleurstelling gemaakt, maar ik kan me vegissen…

Beide geen mod. :wink:

Ik snap de aantrekkingskracht hier echt totaal niet. Het oogt (zeker met deze kleurstelling) erg goedkoop en kinderlijk. Maar dat gevoel heb ik met de meeste Seiko’s. Wat is het in deze klokjes dat zo’n aantrekkingskracht heeft? Ik zie hele hordes mensen met verzamelingen Seiko’s en snap het niet!

1 like

Dat heb ik nou bij de Rolexen!

8 likes

Ik trek vast een biertje open

4 likes

Al is doet deze Seiko wel zijn naam eer aan… Met deze om de pols wordt ik zelfs bij mijn eigen familie uitgelachen…

Yes, we mogen weer! Chips en cola en lekker gaan!

Even wachten op het SBF (Seiko bevrijdings front… ) versus de SZ-gang… (Seiko Zuigt)…

8 likes

Gelieerd aan het TuinkabouterBevrijdingsFront?

3 likes

[quote=ā€œCompleetGetikt, post:10, topic:54796ā€]
Al is doet deze Seiko wel zijn naam eer aan… Met deze om de pols wordt ik zelfs bij mijn eigen familie uitgelachen…
[/quote]…zelfs bij mijn eigen familie… Uhm lekker om zo over je eigen familie te praten, niveau :+1:

1 like

trek het je niet aan, het is niet jouw familie :smile:

2 likes

Behalve alle onzinreacties ook nog iemand die met wat inhoudelijke punten komt op mijn vraag? Of is dat teveel gevraagd.

Goedkoop en kinderlijk bij Rolex??

In het geval van deze heb ik geen idee…

Wat sommige Seiko’s aantrekkelijk maakt is dat ze een mooie prijs hebben en een goed uurwerk. Met als absoluut hoogtepunt de Seiko Astron SAST007g. Kwaliteit, vakmanschap, techniek en looks.

Persoonlijk word ik bij de meeste Seiko’s ook niet meteen warm.

Ik zie dat die voor een goede 2400 Euro gaat. Grand Seikos zijn nog een stuk duurder. Hoewel ik die snowflake dan wel weer erg mooi vindt. Gevoel met het merk ontbreekt bij mij in ieder geval, betaal je 4K of meer en dan loop je met een Seiko rond… :wink:

De Astron is wel anders dan de anderen. Ik vind hem echt spectaculair. De specs kom je niet tegen bij andere merken.
Er is sinds kort ook een G-Shock met vergelijkbare specs, maar die komt qua looks nog niet in de buurt van de Astron.

http://www.jp-watch.com/data/jp-watch/product/SAST007-4.jpg

Er zit wel een prijsverschil in van 1100 euries…

We dwalen een beetje af… Zoals wel vaker
Ik heb er twee van deze gehad. Een gele en een oranje (geloof ik)
Wat me niet aanstond (staat) is die plastic shroud. Beetje te veel lego gevoel bij.
En dat vijf schildje, maar daar heb ik persoonlijk echt iets tegen, vreselijk.
Ik vond de stalen band we apart, met die ruitjes op de tussenschakels
Is wel een opvalkende klok met veel aanwezigheid, hetgeen positieve en negatieve reacties kan oproepen. Van nieuwsgierigheid tot afschuw.

1 like