Net in een ander topic een link gezien naar Seiko horloges waar geen Seiko op staat (voor de daarvoor gevoelige personen :)).
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij dit merk een aantal hele mooie dresswatches heb gezien. Weer een wat anders dan een Portugese. Jammer alleen dat ze niet te krijgen in Europa.
Niet alleen mooi, maar ook voorzien van een Spring drive loopwerk.
Wat vinden jullie?
Eigenlijk zou ik die onderste wel omdoen, die heeft wel wat. Ik zou er alleen geen 5000 euro voor geven. De naam en het logo zijn trouwens inderdaad slecht; daar heb ik een beetje een Lord of the Rings associatie bij.
Niet indrukwekkend, wat is het materiaal trouwens?
Voor dat geld weet ik heel wat moois te vinden maar ik kan me nouwelijks voorstellen dat men hiervoor te porren is.
Inderdaad is de GS een stuk aantrekkelijker (elke GS).
Ook ik ben niet echt positief… wat ik me afvraag, waarom lanceert Seiko eigenlijk deze credor lijn en worden dit soort dure modellen niet gewoon onder Ananta of Grand Seiko verpakt? Was er trouwens ook niet nog een King Seiko?
Niet mooi: volgens iedereen
Mooi: niemand, waarschijlijk was de designer zelf
al niet blij met het resultaat.
Dit topic kan wel op slot en horloge hoeft niet in
productie…
Ahum… Ik vind die tweede zoals gezegd best leuk, ook al heb ik mijn twijfels over naam en logo. Die Grand Seiko doet mij dan weer helemaal niks. Best dapper dat Seiko op deze manier wat hogerop in de markt wil vernieuwen. Als de ontwerpers dit forum nou even kritisch volgen en nog een beetje schaven aan het ontwerp…