Precies, dat dacht (c.q. hoopte) ik dus ook. In het verleden heb ik al een aantal leuke Seamasters gescoord die op de onscherpe foto tussen de afwas op de keukentafel lagen. Maar helaas te ver uit de buurt om op de gok naartoe te rijden. En Speedies zijn nog een beetje uit mijn ‘comfort zone’ qua kennis (toch een vak apart ;-))
Volgens mij zit er een gat in het glas thv de 400 op de tachymetre…of is dat de lichtinval?
Dat laatste. Zit ook bij de 100 op de bezel. Licht/schaduw-effect. Het horloge op de pics blijft een brak ding IMO, maar een gat in het glas - nee.
Belangrijk detail dan ook;
Totaal niet de bedoeling. De horlogemakers die horloges voor me onderhouden zitten allen hier op het forum dus ik heb dan ook geen ‘speciale’ wegjes achter de hand.
Ik kan alleen maar stellen dat die 861 echt oersterk zijn.
Ik bedoelde het basis smeren en testen zonder (buitengewone) vervangstukken wat je een 200EU zal kosten toch? Met een nieuw veertje erin bv.
Als je begint met nieuwe platines zal uiteraard die kost exploderen.
Best case 200EU , worst case 600EU daar kunnen we toch over akkoord gaan?
Ik heb wel interesse, kom uit '81 ;)…
Mee eens hoor. Ik denk alleen dat je een mooi exemplaar vooral niet om de laatste 100 of 200 euro moet laten schieten. Ik heb voor de mijne 2750 betaald. Maar wel bij de top Omega onderhoudsman (officiele Omega service centre), mooi patina, in mooie staat, scherpe kast, totaalonderhoud gehad, helemaal origineel en 2 jaar garantie (!). Toch dingen die mij wel wat waard zijn!