Wat vinden we van deze Tag Heuer?

Genoeg gezeurd over de bijlage van de Telegraaf; Is inderdaad een ‘advertentiefuik’…

Maar wat vinden we van deze Tag Heuer. Ik heb zelf toch wel een zwak voor dit merk. Je bent nu eenmaal gek van oude raceauto’s of niet :wink:

En oh ja, van mij hadden ze er ook alleen Heuer op mogen zetten.

Fraai.

Is dat een 1/100e s wijzer? Die zal dan wel lekker snel ronddraaien…

van mij mogen ze op al deze modellen alleen heuer zetten, btw mooi ding.

Ik vind het een prachtklokkie,
zal wel een bom duiten kosten omdat hij in rose goud is uitgevoerd.
Ga je hem kopen ???

Groet Peter

Het is wel verdomd verleidelijk… Maar ik ben bang dat die andere gekte, (oude) raceautootjes dus, het budget opgesouppeerd heeft :frowning:

ik vind hem wel wat hebben maar het zal ook wel wat kosten ,met caliber 360 en rose goudenkast, de wijzers komen verder natuurlijk ook vertrouwd over :D:D

prioriteiten he :wink:

Prachtig horloge. Ik vind het alleen jammer dat er 05 staat in plaats van gewoon 5. Ik vind een ‘overbodige’ nul altijd zo…overbodig. Maar dat is natuurlijk muggeziften. Het isgewoon een erg mooi horloge die ik zelf graag om mijn pols zou hebben. Vraagje Mick; wat kost dit model nu zo ongeveer?

PRACHTIG.

Gerwin

Ik zou het niet weten. Hij staat in de Telegraaf bijlage, maar zonder prijs…

Ik vind het een schitterend horloge!

Ben het alleen wel met edgar1 eens, een 0 voor die 5 had echt niet gehoeven.

Dit is gewoon echt een mooi horloge

Ik heb nog eens het internet afgezocht, maar heb nog geen prijs kunnen ontdekken. Wel worden er maar 500 van gemaakt; zal 'm waarschijnlijk nog wel wat duurder maken :wink:

Een extra 0 vóór de komma is anders wèl leuk…hehehe , maar idd viel mij ook al op. Vind ik ook jammer van de Meistersingers.

Deze Tag is echt geweldig, op een hele mooie manier “druk”, mooie cijfers.

Beetje laat, maar mooi klokje zeg. Hopelijk komt die snel op de markt…

Heel strak horloge, sporty en classy tegelijk.