Maurice Lacroix heeft inderdaad leuke horloges met interessante complicaties in de masterpiece collectie. Of je het nou mooi vindt of niet, het is gewoon cool dat ze dit soort dingen bedenken in plaats van alleen maar dezelfde eenheidsworst als iedereen te produceren.
Alleen zo jammer dat ze allemaal eigenlijk veel te groot zijn…
Dat is inderdaad vaak met dergelijke horloges. Ik vrees dat dat ook geldt voor de panoinverse waar dit topic mee begon.
Als er een schroef zichtbaar is op de wijzerplaat, haak ik al snel af.
Maar als jij het geweldig vindt vanuit technisch oogpunt, gewoon doen. En afschrijven ga je geheid met deze. Beschouw het als de prijs van iets unieks.
Dat snap ik wel want de DJ41 is een 13 in 12 ontwerp, en de Panoinverse is nogal uniek. Dus veel meer een eigen
horloge als je deze draagt. En ik vind het wel bijzonder anders in de positieve zin , dus doen
Ik vind dit model niet mooi. Sowieso al die inverted, open heart, skeleton, enz. modellen vind ik niets.
Go maakt mooie horloges met pracht uurwerken. Maar deze is een harde pass voor mij
Het is maar wat je mooi vindt natuurlijk, maar ik vind de gedecoreerde brug niet goed passen bij de rest, die eerder een strakke en zakelijke stijl aanhoudt. Verder vind ik het zeker geen slechte poging, want opengewerkte wijzerplaten zijn dikwijls druk of niet leesbaar.
Als je 'm zeker niet gaat verkopen en dit echt prachtig vind, moet je er vooral voor gaan! Ik zou eerder voor de Panomaticlunar van @tompj gaan dan
Ik vind het een prachtig en bovenal uniek horloge! Ik zou er zeker over nadenken om een Rolex te verkopen om deze te kunnen bemachtigen!
Bedoel je dat die je niets meer doet?
Klopt, emotioneel dan hé… Krijg het er niet meer warm van.
Nou weg met dat ding dan nondeju!
Prachtig. En een BMW kies je ook mede voor de techniek (zeker een ‘M’, die legt immers weinig extra schoonheid in de schaal…).
Hoe meer je er naar kijkt, hoe mooier hij wordt eigenlijk
Zo is hij nog mooier dan op mijn foto…