Casio kan hier wel een lesje van leren. Ik bedoel Garmin was eerst navigatiemappen. Casio kun je kiezen tussen ABC óf GPS. Maar de tactix heeft het nu allemaal…
Hij heeft alleen geen Solar, maar moet met een kabeltje opgeladen worden.
Casio kan hier wel een lesje van leren. Ik bedoel Garmin was eerst navigatiemappen. Casio kun je kiezen tussen ABC óf GPS. Maar de tactix heeft het nu allemaal…
Hij heeft alleen geen Solar, maar moet met een kabeltje opgeladen worden.
Strak design!
Maar ben zelf nog niet toe aan een smartwatch.
Dit model is alleen niet zo nieuw meer… Op de markt gekomen in 2013…
Deze heb ik al een tijdje liggen. Vind Het een fijn outdoor horloge. Heeft alles wat het hebben moet. En door de kunststof behuizing is deze erg licht, waardoor hij dus niet zo groot aanvoelt als hij is.
Garmin is in mijn ogen alleen top voor op de golfbaan. Na 18 holes is de batterij wel flink op. Dat is het grootste nadeel. Hij berekent afstanden echter perfect.
Garmin is in mijn ogen alleen top voor op de
golfbaan. Na 18 holes is de batterij wel flink op.
Dat is het grootste nadeel. Hij berekent afstanden
echter perfect.
Uhm… en hoe lang mogen 18 holes wel niet zijn? 80 rondjes om je huis? 40 keer je ramen zemen?
dreski Schreef:
Garmin is in mijn ogen alleen top voor op de
golfbaan. Na 18 holes is de batterij wel flink
op.
Dat is het grootste nadeel. Hij berekent
afstanden
echter perfect.Uhm… en hoe lang mogen 18 holes wel niet zijn?
80 rondjes om je huis? 40 keer je ramen zemen?
De meeste 18 holes banen zijn zo een 8 a 9 kilometer lang. Garmin is echt een autoriteit op het gebied van GPS golf horloges.
Garmin is zo vooruitstrevend. Ik ben er wel fan van. Als atleet mag een Garmin natuurlijk niet ontbreken. Oud model, maar meest gebruikt is de Garmin 310XT onder de lopers. Inmiddels nog nieuwere en geweldigere modellen met touchscreen en virtuele lopers etc …
Garmin is op dit moment wellicht nummer 1 of 2 in de loperswereld. Polar heeft er een zware aan
Alleen als je de GPS aan laat staan, bijvoorbeeld ook in de D2, dan is hij binnen een dag wel leeg. Kan daarna wel weer aan de (USB) oplader. GPS kan ook worden uitgeschakeld. Heb hem trouwens zelf niet.
Hier een mooi revieuw en vergelijk.
Koop de fenix 2.
Geen military specificaties zoals niet reflecterend en domed glas.
Maar handiger in gebruik en beter afleesbaar.
I.m.h.o. tuurlijk.
Hier een mooi revieuw en vergelijk.
http://www.dcrainmaker.com/2013/10/garmin-tactix-r
eview.html
Zo, das nog es een review (tu)
waterdicht, temp, kompas, hoogtemeter
wel even zelf op de kaart kijken hahaha
(én geld over voor de vakantie!)