Wat vinden we van Invicta Watch

Ik geloof dat er zelfs tests zijn gedaan tussen een iets luxere invicta sub met ander uurwerk als de standaard, en een rolex sub, en dat de invicta helemaal niet zo slecht uit de voeten kwam! Voor de invicta betaal je uit mijn hoofd iets van 400 euries, voor de rolex 4000…
Maar ach, laten we wel wezen, een vergelijking tussen beide is eigenlijk niet te maken. Als ik het kon missen zou ik zo de rolex aanschaffen, ieder zijn portemonnee!

Groet van een beginnend horloge enthousiast.

Ik zat net even naar die Invicta Speedmaster te kijken, op de triadwatches webstek. Het kan aan de foto’s liggen, maar ik vind ze eigenlijk nogal goedkoop overkomen, qua afwerking.

Ik zie wat je bedoelt, dat zijn geen goede foto’s, lijken wel tekeningen. Zoek maar eens op ebay naar de speedway, staan wel duidelijke foto’s (close up) op, en trek dan nogmaals je conclusie. Het is en blijft een klokkie van maar 130 euro hoor! :wink:

Het kan natuurlijk, kijk maar eens naar de horloges van Christopher Ward.

Ik moet zeggen dat invicta soms best leuke horloge maakt, maar dit is niet helemaal mijn smaak.

Succes verder met het horloge.

Gr. Rogier

Doet pijn aan m’n ogen

Leen waar heb je deze vandaan?
Mag ik vragen wat die heeft gekost.

zie hier:
http://ajacwatcheshop.com/servlet/the-2307/Mens-Invicta-Mechanical-Skeleton/Detail

Draagt Robert Jensen nu elke dag in zijn programma een invicta speedway, of is het een rolex daytona? Kan het niet goed zien! Maar model lijkt er veel op…