Wat vinden we van Invicta Watch

…heb deze besteld!

Ik vind 't wel een bizarre combinatie, zo’n skeleton duiker. ::o
not my cup of tea , je zal er ongetwijfeld een hoop vragen over krijgen Jörgen, als je hier mee rondloopt :stuck_out_tongue:
sterkte er mee,
groet, André

Ik heb in Basel de stand van Invicta bezocht. Het schijnt dat er dit jaar meer dan 40 juweliers op de Nederlandse markt verschijnen die Invicta in het assortiment hebben opgenomen.

Zelf heb ik meerdere Invicta’s met zowel Miyota als ETA uurwerken. Op het forum heb ik weleens vaker mijn mening over Invicta gegeven. Ik vind de prijs / kwaliteit verhouding echt heel goed. Over de originaliteit van de ontwerpen is al genoeg gesproken, het lijkt altijd wel ergens op.

Het horloge wat jij nu hebt besteld is wel heel apart, een beetje een Zlatoust Skeleton om het maar weer eens ergens mee te vergelijken. Skeleton horloges zijn niet echt mijn ding.

Wat heb je nou toch gedaan Jörgen :smiley:

Zeker een heelapart horloge om te zien, maar niet echt mijn smaak.

Ruud

Invicta is een mooi merk ,ik ben dealer van dit merk en heb al veel positieve reacties gehad
dus als je iets wil weten mail of post maar

Oef… Ik vind hem…Ehhhh…Hoe zeg ik het diplomatiek… Heel bijzonder…Dat in elk geval.
Ik zou er zelf nog niet dood mee gevonden willen worden.

Zeg nu zelf…Een Skeleton duiker??? Daar zat de mensheid echt op te wachten.

Het is een provocerend horloge, heel gewaagd van Invicta, dat dan weer wel.

In ieder geval heel veel draagplezier… :)-D

Ieder z’n smaak inderdaad.

Ik heb al eens eerder gezegd dat zo’n dikke, grote, hoge kroon me een beetje doet denken aan een schroefdop van een flacon, voor cognac of parfum bv. Het voordeel van een skelet is dan dat je kunt zien wanneer je bij moet vullen :stuck_out_tongue:

Ik ben nieuw op dit Forum, en ik wil wel even iets kwijt over Invicta.
De licentie van deze rushian diver is gekocht door invicta, dus geen afgeleide van,
wat op dit forum gesuggereerd wordt.
Deze uitvoering is wel heel speciaal Jörgen.

Andre van conquest???

Tom, inderdaad die Andre

Groet Andre

Ieder z’n smaak, maar de mijne is dit iig totaal niet…

Anyway, ervanuitgaande dat je hem niet in een vlaag van waanzin besteld hebt wens ik je veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Ha Andrétje,
groeten uit Berlicum

Ik heb een paar Invictas. deze bevallen mij uitstekend en via dit merk ben ik aan de horloge hobby verslingerd geraakt.
Ben een frequent bezoeker van internationale sites, ook van Invicta.
Invicta heeft wel veel problemen met hun kwaliteits controles en service.
Het is op dit moment het snelst groeiende horlogemerk in de wereld.
Worden in de USA vooral verkocht via de HomeShopping TV networks, zoals ShopNBC [ kijk maar eens op ShopNBC.com] daar heeft Invicta zijn eigen verkoop programma. Veel Invictas zijn voordelig te koop via E-bay, doe maar een een zoekaktie voor de gein. Ze leveren een goede kwaliteit voor een lage prijs. Vooral Invicta hult zich in stilzwijgen als het om de herkomst gaat, aangenomen wordt dat veel Invictas worden gemaakt in het verre oosten.
Dus “Swiss Made” moet vaak met een korreltje zout worden genomen, uurwerkonderdelen zullen “Swiss Made” zijn maar worden in Azie geassembleerd.
Veel geluk met jouw Invicta, echter is het niet mijn smaak, maar wel zeer bijzonder.

Tja, leentjebuur maar kwalitatief klopt het meestal wel, op zoek naar een betaalbare skeleton…verwacht ik binnenkort deze:

Wel knap van invicta dat ze deze keer zelf wat verzonnen hebben.
Ik vind hem eigenlijk wel mooi, maar begrijpen doe ik het niet: gaat die duiker in z’n lunchpauze op de boot even op z’n gemak het uurwerk zitten bekijken !? Of nee, tijdens een duik misschien !

groet,

Ed,
Ik vind hem ook mooi en als iets mooi is en functioneel ,nog beter
Als je met een mooie auto aan het rijden bent stap je ook niet uit op de snelweg om te kijken hoe mooi je wagen is

LeenV een mooie klok prijs-kwaliteit is prima
groeten Martijn

Ik heb twee weken geleden de invicta speedway binnen gekregen, uit de vs besteld voor een zéér schappelijke prijs, scheelde me zelfs met douane en verzendkosten € 80 op de prijs hier in Nederland.
Aangaande ik de rolex daytona niet kan betalen, maar het model schitterend vind, ben ik erg blij met de invicta. Ziet er stoer en dik uit, netjes afgewerkt. En voor één daytona heb ik 70 speedways… Jaja, ik snap dat de daytona een klasse apart is, maar toch, hier leid ik uit af dat er een hoop lucht in de daytona zit.
Aanradertje, en ik denk dat ik binnenkort nog een op de submariner geinspireerde invicta aanschaf. Veel plezier met je aankoop!

ik vind het leuk te zien dat er veel verschillende reacties gegeven worden , smaken verschillen.
verder is het niet mijn smaak , tot mijn grote schrik vond mijn vrouw 't wel een leuk klokkie… :smiley:

inderdaad een heel bijzonder horloge. Als je die van de zomer draagt met korte mouwen hoef je in ieder geval niet over het weer te praten.

Wilde ik ook aanschaffen totdat ik totde conclusie kwam dat deze uitvoering een quartz uurwerk heeft een geen automaat, dus daarbij afviel voor mij.

Wat dat gebakken lucht betreft ben ik het met je eens, ik heb o.a. een originele Rolex sub gd/st, maar of dit soort klokken nu werkelijk hun geld waard zijn?!

Dus zodoende voor mij geen originele Daytona

Genesis