Beste HFers,
Naar aanleiding van de laatste JLC Polaris series zou ik graag eens jullie ongezouten mening willen over dit merk. grailmateriaal, overpriced, een stille wens, spui het allemaal hier.
Ik post vast even de nieuwe 41mm Polaris automatic
Beste HFers,
Naar aanleiding van de laatste JLC Polaris series zou ik graag eens jullie ongezouten mening willen over dit merk. grailmateriaal, overpriced, een stille wens, spui het allemaal hier.
Ik post vast even de nieuwe 41mm Polaris automatic
Mooi merk, ongezouten mooi. Historie en door de jaren al hele mooie dingen gemaakt. Komen ongetwijfeld reacties van boekhouders, investeerders, opticiens en andere snelle jongens met gezeik over afschrijving en onderhoud en andere bijzaken. Allemaal gelul, JLC is mooi.
Mooi merk met fantastische hoogstandjes.
Geweldig merk, bemind om zijn eigen ontwikkelde gecompliceerde uurwerken. Deze door ts geposte 41mm unit bevalt me minder, maar als ik mijn ultra thin om de pols heb ben ik blij!
Ik krijg binnenkort geld gestort omdat mijn auto total loss is. Fuck een nieuwe auto, wat dacht je van deze:
Pure simpele klasse.
Hé, lolbroek, ik ben een (veredelde) boekhouder, maar zie bovenstaande post.
Ik heb het niet over de beroepsgroep maar over de mensen met een zekere mentaliteit
Ik weet het, het stigma dat aan mijn beroepsgroep kleeft, is ook vaak niet helemaal onterecht, naar diverse van mijn collega’s kijkend.
Topmerk, meerendeels niet te protserige klassieke designs, prijzig maar ruim onder Patek etc!
Niet zo héél erg fan van het merk
Vind het een mooi merk. Weet nog niet eens zo heel lang hoe je het merk uitspreekt
Ik begin jlc steeds meer te waarderen. In het bijzonder de master controle date met die prachtige sector dial en open wijzers.
Als je een JLC hebt, dan interesseert een Rolex je niet meer.
Ik heb ook een Rolexje hoor.
Deze is heel fraai!!
Mooi liefhebbers merk maar de man in de straat zal het
uitproesten over de prijzen.
Dat doen ze niet bij Omega e.a. ? De man in the street zal me een zorg wezen.
Denk dat men niet eens weet waar jlc is terug te vinden. Denk eerder dat ze denken dat het goedkoper is dan de bekende rolexen!! Correct me If Im wrong
Het zij je vergeven.
Mmmm das de twijfel hier… een tweede JLC in de vorm van een deep sea chrono of toch een submariner?
Dat ze dat denken is alleen al prettig!