Wat vinden we van: Nav B-Uhr Bronze

Brons is helemaal hot de laatste tijd. En nu heeft Steinhart weer een nieuw model. Ik vind em wel wat hebben, maar een Pilot en bronze… kweenie…

ziet strak uit maar vind het niet echt bij een flieger passen, veel beter bij de marine officer bronze die Steinhart ook aanbiedt.

Brons lijkt in mijn ogen op een vintage horloge waar het chroom vanaf is gesleten…

Ik vind het wel wat hebben. Een combinatie van oud-jong / vintage / modern is wel in denk ik. Ziet er toch dressy uit. Zelf ben ik er niet over uit of brons wel wat voor mij is.

Ik vind het prachtig. Zal ook een bijzonder patina geven.

Een dress-pilot, leuk! (tu)

Erg mooi(tu)

Ik vind m erg mooi

Erg mooi, maar amper waterdicht helaas.

“brons is het nieuwe RVS” :D… mooie elegante kast, mooie sunburst wijzerplaat… maar ik vind de kroon te groot

Niet mijn ding … geef mij dan maar de Vintage Titan.

Btw, zijn ondertussen tijdelijk onbeschikbaar … een typische Steinhart kwaal tegenwoordig - en hoe langer hoe slechter :frowning:

Prachtig, alleen met het Nav B-Uhr 44 ST1 Premium gold uurwerk erin zou het geheel helemaal af zijn. Met Steinhart moet je nu eenmaal geduld hebben ik heb er in ieder geval goede ervaringen mee. je krijgt in ieder geval waar voor je geld(tu)

Het werkt bij mij niet altijd, maar bij de getoonde foto doet het me bijna kwijlen.

November weer wat ik ervan begrijp, en ik durf het bijna niet te zeggen…

Mwah! Brons past niet echt bij een B-Uhr. Beter voor duikhorloges.

Nog een maandje slapen en dan heb ik hem in huis, ben benieuwd.

Marco V Schreef:

Nog een maandje slapen en dan heb ik hem in huis,
ben benieuwd.

ik ook. veel voorpret vast!

Vind hem twijfelachtig.

Arie Kabaalstra Schreef:

“brons is het nieuwe RVS” :D… mooie elegante
kast, mooie sunburst wijzerplaat… maar ik vind de
kroon te groot

• 1

En nog iemand…