Ik vind em wel gaaf en doet me kwa stijl meer neigen te denken aan zo een futuristisch ding als die van Citizen.
Mooi design, met veel lagen en diepte.
Daardoor best dik, maar kweenie of ze dikker zijn dan de 2012 versies.
Maar als ik moest kiezen zou ik eerder voor het oude model gaan. Die ziet er behalve wat normaler uit, ook nog makkelijker banden te wisselen. Die metalen stukken in het midden van de kast (volgens mij is het geen onderdeel van de band) zal aftermarket bandjes erg moeilijk maken.
Ik vind em ook wel mooi hoor. Een vriend van mij heeft het 2012 model. Ziet er ook erg mooi uit. Ik ben niet zo van de Seiko´s maar dit is een erg mooie lijn.
erg gevoelig voor “stoten” zo’n hoog gebold glas, vind m deze wel gaaf, 2012 model is idd iets draagbaarder alhoewel voor mensen met dunne polsen…jammer dat ie zo groot is, met name lug to lug afstand en band aanzet , ondanks zeer aflopende lugs toch behoorlijk. Zou hem eens in het echt moeten passen om te zien of het misschien acceptabel is met andere band.
jawel, de stalen kast heeft staal kleurige wijzers en indices, de zwarte kast heeft dit in het blauw, en de rose gouden kast heeft, jawel rose gouden wijzers en indices. Prijzen tussen 2300 en 2400 euro.
Wijzers…da’s wel handig inderdaad.
Ieder zijn voorkeur natuurlijk.
Waar de een voor valt daar struikelt een ander over.
En sorry hoor maar je moet bijna naar de wijzers zoeken.
Uiteraard zal dit een geweldige horloge zijn maar 2500 euro ?
En voor die gps functie betaal je fors bij.
In hun advertentie hier in den belgique staat: zo weet je overal ter wereld exact hoe laat het is, zelfs in het midden van de grootste oceaan.
Wie heeft dat nodig? Solo zeilers?
Ik heb ze in mijn handen gehad en qua afwerking is ze uiteraard niet te evenaren.
In hun advertentie hier in den belgique staat: zo
weet je overal ter wereld exact hoe laat het is,
zelfs in het midden van de grootste oceaan.
Wie heeft dat nodig? Solo zeilers?
niet alleen solo zeilers, woestijnratten, pooldwalers. er zijn genoeg plaatsen (landen, steden) op de wereld waar rc horloges geen bereik hebben. dan is gps sync wel zo prettig.