http://uhrforum.de/oris-textil-lederband-military-green-mit-faltschliesse-20-18mm-t237392
Verkeerde maat misschien, maar ze zijn dus zeker beschikbaar!
http://uhrforum.de/oris-textil-lederband-military-green-mit-faltschliesse-20-18mm-t237392
Verkeerde maat misschien, maar ze zijn dus zeker beschikbaar!
Goed afleesbaar, maar tevens oersaai. De bezel doet zān best, maar verandert daar niet veel aan. Voor mij een horloge met mooiere achter- dan voorkant. En ja, Oris is kwalitijd.
Niet het wow effect bij mij. Maar op zich een puike klok.
Ik vind het een mooi horloge, afwerking is prima! De band vind ik minder mooi in het echt.
Zeer mooi en ikzelf zou dat geld er onmiddelijk aan geven.
Heb zelf enkel de pro diver maar ben door deze horloge wel Oris fan geworden.
Prachtig ik heb om gehad bij punte in Arnhem maar helaas te klein voor mij maar wel prachtig afgewerkt
Ik heb er sinds vorige week ƩƩn. Voor de helft van de prijs kunnen kopen bij een juweliers die afscheid neemt van het merk Oris. Een prachtig horloge met veel kleine designdetails, die maken dat het niet snel gaat vervelen. Het bandje ben ik minder enthousiast over. Voor een smalle pols, zoals de mijne, is de band eigenlijk niet geschikt. Je krijgt hem er niet goed sluitend en comfortabel omheen. Ik heb er inmiddels een nytech horlogebandje op gezet en dat draagt een stuk prettiger.
Daar willen we natuurlijk een foto van zien!
Pics or it didnāt happenā¦
Het bandje moet passen natuurlijk, maar die sluiting vind ik wel prachtig.
Prachtig horloge wat geen opsmuk nodig heeft. Ik zeg mooi gedaan door ORIS!
Gave no nonsense klok. Alleen gezien in de vitrine, maar mijn ervaring is dat Oris altijd mooi afgewerkte horloges maakt
Hele gave klok, zelf ook meerdere keren op internet naar gekeken. Nog niet in het echt in handen gehad, wel in vitrine gezien. Blijft op mijn lijstje!
Ziet er goed uit. Imo een mooi horloge maar voor mijn gevoel behoorlijk aan de prijs. Zou voor dat geld denk ik wat anders 2e hands kopenš
Mooi horloge hoor! Hebben ze op dat adres van jou nog een Oris Artix Date (7642B)? Ben ik naar op zoek voor een leuke prijs.
Geniet jij van deze! Onlangs mn eerst automaat gekocht en denk dat ik nu pas weet wat de meesten voelen, je blijft er naar kijken.
Een van de weinigen van Oris die ik wel mooi vind
Grt.
De fotoās!
Het is inderdaad jammer van de originele band. De sluiting daarvan is zeker mooi. Ik ga hem misschien nog eens een tweede kans geven.
@fcdh Ik was toevallig vanmiddag nog bij de juwelier om het registratiebewijs op te halen, maar de Oris Artix Date (7642B) stond daar niet in de vitrine.
Gefeliciteerd!!
Mooi hoor! Sinds ik de Big Crown Pointer date heb is Oris toch wel mijn favoriet aan het worden.
Ziet er erg mooi uit. Thx voor het kijken, niet geschoten altijd mis he!