Ik vind het een mooi horloge, afwerking is erg goed bij Oris, de band is fijn en de sluiting origineel en stevig. Ik had er nog een met 30% korting in de winkel staan tot een week geleden (nieuw), heeft er wel een tijd gestaan.
Niet in mijn handen gehad… indd een mooi horloge, detail; leuk dat de ‘versiering’ ook aan de onderkant van het horloge is gedaan. Daarbij Oris is een mooi merk! Succes met je zoektocht
Fraaie klok. Al vaak gekeken naar de grotere broer. Echter is die er weer alleen met day date en daar ben ik zelf niet zo’n fan van, zeker niet bij een vlieger. De 45mm met small second mag er ook zijn maar die zit op 2k.
Ja erg mooi. Heeft eigenlijk alles in zich wat ik mooi vindt aan een horloge, volledige serie cijfers had niet perse gehoeven voor mij…
Maar ik mis iets. Mischien wat kleur? Ik weet niet zo goed wat maar deze is me iets te saai. Kan het niet goed plaatsen.
Ik vind em wel fraai. En oris is wel een gerenommeerd horlogemerk die geen rommel verkoopt. Hij Is niet goedkoop, maar of je t em waard vind, kun alleen jijzelf bepalen.