Wat vinden we van: Oris Big Crown Pro Pilot Date?

Iemand deze in handen gehad?

Iedere keer als ik plaatjes als dit zie, vind ik het echt wel een gaaf Pilot horloge. Door de bijzondere bezel en kroon vind ik hem uniek.

Listprijs 1320 euro.

Met 20% korting voor 1055 te verkrijgen (NL geleverd). Is het dat waard?

Wat plaatjes van het net getrokken.

.

13 likes

Ik vind het een mooi horloge, afwerking is erg goed bij Oris, de band is fijn en de sluiting origineel en stevig. Ik had er nog een met 30% korting in de winkel staan tot een week geleden (nieuw), heeft er wel een tijd gestaan.

Niet in mijn handen gehad… indd een mooi horloge, detail; leuk dat de ‘versiering’ ook aan de onderkant van het horloge is gedaan. Daarbij Oris is een mooi merk! Succes met je zoektocht :wink:

heb m ook om gehad en was erg te spreken er over. Het is dat ik voor een aquis ging, maar deze was erg fijn

1 like

Ik heb hem een paar weken geleden even gepast bij een juwelier. Een mooi horloge en niet alleen op foto’s.

1 like

Geen ervaring met het merk vanwege het segment. Vind het op foto’s altijd een erg mooi horloge!

Is die band met gesp ook los te koop?
Ik denk dat hij erg mooi staat op mijn P1lot One.

Ik vind em geslaagd, maar op een staalbandje denk ik dat die wat minder goed smoelt.

Qua prijs valt het wel mee vind ik voor zo’n afwerkingsniveau.

Ik denk het wel. Hij is verkrijgbaar in groen, zwart en grijs canvas.

Hele mooie klok, sowieso zelden een lelijke Oris gezien.

Ik vind m geslaagd. En alweer eentje erbij op mijn wishlist. Wat doet dit forum me aan? :wink:

Word nog lastig kiezen in 2016 als het budget het toe gaat laten.

Fraaie klok. Al vaak gekeken naar de grotere broer. Echter is die er weer alleen met day date en daar ben ik zelf niet zo’n fan van, zeker niet bij een vlieger. De 45mm met small second mag er ook zijn maar die zit op 2k.

gr, HJR

Op foto’s erg mooi. In het echt gepast: Totaal geen klik mee, vond de band ook niet zo mooi (op fotos juist wel).

1 like

Ik zie de day date versie dagelijks om de pols van zoonlief. Machtig mooi!

1 like

Ja erg mooi. Heeft eigenlijk alles in zich wat ik mooi vindt aan een horloge, volledige serie cijfers had niet perse gehoeven voor mij…
Maar ik mis iets. Mischien wat kleur? Ik weet niet zo goed wat maar deze is me iets te saai. Kan het niet goed plaatsen.

Super horloge! Eerder dit jaar een keer om de pols gehad. Ik zou persoonlijk voor de versie met stalen band gaan.

Ja, band is ook los te koop inderdaad.

Wat een coole klok! En eens een fatsoenlijk formaat voor een piloot :smile:

Ik vind hem cool! Zeker voor die prijs! Maar ik heb hem alleen in de etalage gezien en nog niet omgehad.

Ik vind em wel fraai. En oris is wel een gerenommeerd horlogemerk die geen rommel verkoopt. Hij Is niet goedkoop, maar of je t em waard vind, kun alleen jijzelf bepalen.