Wat vinden we van URBN22 (input eigenaar post 119)

Zou heel misschien kunnen dat een meerderheid het met elkaar eens is?

6 likes

Zeker, dat kan.

2 likes

Misschien ook wel, kom je niet achter. Als ze 2 of 3 modellen hadden uitgebracht die niet, ik herhaal niet op elkaar leken waren de reacties wel anders geweest gok ik.

2 likes

Je mag bespreken wat je wilt, maar het merk lijkt me voor horlogeliefhebbers geen waarde hebben. Dat is alles.

Waardeloze site. Cookies kan je niet weigeren wat dus niet mag. Adres van bedrijf nergens te vinden.

Dan over naar de horloges. Merk is niet pakkend, teveel eentonige modellen en ja, ook niet echt mooi maar dat is smaak gerelateerd natuurlijk.

Voor mij een no go

1 like

Hier vond ik nog wat info over URBN22.

House of Brands zoekt de samenwerking met juweliers • Nieuws - De Juwelier

Geinige horloges, maar niets voor deze ouwe. :wink:

@Aamon aka Ad Albert Monen, ik ben er niet warm voor te krijgen. Ik ben benieuwd: wat vind je zélf van dit horlogemerk ? :wink:

@Nickjackelson: jouw positieve kant is een bewonderenswaardige ‘personal trait’ en ik zou willen, dat ik óók zo kon zijn.

N.B. : ik stel óók al jaren vast (inmiddels) dat er meer horlogemerken dan dragers/kopers zijn en het wordt steeds méér, maar tevens steeds meer ‘éénheidsworst’, zogezegd.

2 likes

Soms toch wel op een Uhrenkontor, lijkend op ‘Horlogekantoor’. :slight_smile: :wink:

1 like

@BrickDeutsches Uhrenkontor - Uhrengrosshandel Promotionuhren Logouhren Werbeuhren Werbearmbanduhren

1 like

Dertien in een dozijn Chinees geproduceerd, met Japans quartz. Dit zijn standaard off-the-shelf designs, waar je zelf een kleurtje, tekstje, kroon etc kan aan laten passen. De VD3 in combinatie met 5ATM is een ‘give-away’, een combi die je bij elke Chinese OEM/ODM standaard ziet. Je vind op internet tientallen merken die soortgelijk design hebben, nét even anders;

1

2

3

4

Maar… als je dat allemaal prima vindt, het je niet echt boeit dat 't “gewoon” een bedrijfje is waarmee een aantal slimme gasten een zakcentje verdienen aan goedkope sourcing uit China, Bangladesh, etc etc, naast dat ze dit merk hebben ook een brillenmerk, een kledingmerk, juwelen/ringen/armbanden merk etc etc hebben … ja ga je gang, dit zijn horloges die prima een paar jaar meegaan.

16 likes

@Kad, hier ook zo gestemd, want beide is true. :+1:

1 like

:point_up_2:alles is al gezegd. Lijkt veel op … Maar zijn wel transparant in hun communicatie, dat zie je ook wel eens anders. De prijzen vallen me mee, hoewel je beter in deze prijsklasse kunt kijken bij Citizen, Timex en Seiko. Niet mijn smaak in elk geval.

3 likes

Nee, woon op het platteland, en dan val ik buiten de doelgroep :x:

6 likes

Hee, zijn dat nou Richard Mille hommage shitters?

Ik ook niet, en liever ook niet met mensen die ze dragen.

Nu moet me van het hart dat ik geen Richard Mille zou dragen al kreeg ik hem gratis bij een pak boter. Bah. Deze zielloze hommages zijn zeker niet lelijker, zeg maar.

Technisch vernuft wat je niet nodig hebt met een quartz horloge omdat die sowieso schokbestendig, anti magnetisch en accuraat zijn.

:sob::upside_down_face::rofl:

In dat opzicht: de hommage heeft tenminste een beter uurwerk dan een Richard Mille, want Japanse quartz is bomb proof.

4 likes

Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij dit helemaal de bom zou vinden.

1 like

Mooi horloge. Voor iemand anders. En hoop dat die ander een dorp verderop woont. Of precieser: ergens waar ik hem/haar niet tegenkom. Wouldn’t touch it with a ten foot pole.

3 likes

Een verfoeide schanddaad om te :face_vomiting:

2 likes

Kètslillik…

1 like