Wat vinden we van URBN22 (input eigenaar post 119)

Kontor vnl. Noordduits (o.a. in Buddenbrooks van Thomas Mann (Lübeck) en de romans van Walter Kempowski (Rostock)) betekent idd kantoor, van het frans comptoir, dat is afgeleid van (geld) tellen.

3 likes

Goeiegruttewalilluk…typisch weer een merk dat liever ‘anders’ wilt zijn ipv zichzelf :confounded:

2 likes

Ik vind de bijgeleverede horlogedoos wel geinig
Licht op bij het openklappen

1 like

Geen adres op website
Geen KvK nummer op website
Geen BTW nummer op website
Whois geeft ook een onsmakelijk beeld,

maar even aanmelden bij Tros Opgelicht denk ik.

Nederlands merk? Mn neus ja…

4 likes

Ik vind het wel een grappig horloge.
Maar zijn er meer inderdaad uit China

Kitscherig

Eens.

Ik bedoelde lelijk inderdaad eerder figuurlijk in de zin van fantasieloos en slecht gestolen. Lelijker dan spuuglelijk kan voor mij niet. Maar misschien is Richard Mille in casu door de onzinnig hoge prijs wel primus inter pares :slightly_smiling_face:

Ik denk dat überhaupt niemand die zogenaamde ‘exotische’ materialen en met (bloed)diamanten ingelegde skelethoofd-tourbillion onzin ‘nodig’ heeft. Maar door constant hun grenzen te verleggen en nieuwe dingen te proberen (hoe onzinnig en lelijk ik het ook mag vinden), zijn ze in ieder geval van grotere betekenis in de horlogewereld dan deze hommage die het design steelt van RM en het uurwerk van de Japanners.

Jawel

Jawel

Jawel

1 like

Ik ben geen fan. Maar ik weet zeker dat mijn petekind dit leuk vindt.

Ik heb de fabrikant gevonden denk ik.

Je kunt je eigen logo op de plaat zetten als je er minimaal 500 afneemt.

Lekker dropshippen vanaf je postbus in Amsterdam. Leuk voor ze. Vast een doelgroep voor anders deden ze het niet.

15 likes

Tja, daar koop je idd een horloge voor… :upside_down_face:

2 likes

Goed gevonden!

2 likes

Model is imo een co ehh ‘hommage’ aan Hublot -Spirit of Big Bang, en geen RM. Afijn, heel origineel design in ieder geval dus.
image

image

2 likes

Een nieuwe HFLE in spé :smiley:

9 likes

Of ze doen maar gewoon maar wat.

Als ze er veertig verkopen zijn ze al uit de kosten. Kunnen die andere 460 naar restpartij.nl en kopen we ze straks voor 25 euro bij de op=op voordeelshop.

4 likes

Tsja, we kunnen natuurlijk niet allemaal de trend setten :sunglasses:

1 like

Toen ik dit zag dacht ik meteen; heeft een hoog vakantieveilingengehalte
en wis en waarachtig, ze staan ertussen, maar dan van Rotorcraft
https://rotorcraftwatches.com/collections/universe

bwaaah, Rotorcraft en URBN22 zijn gevestigd op hetzelde adres zie ik nu

10 likes

Dat lijkt me niet

1 like

Ach, als de kopers er gelukkig mee zijn dan is dat prima. Ik zou er ook niet mee gaan lopen. Ga er maar vanuit dat er ook hele volksstammen zijn die ons maar een vreemd clubje vinden. We betalen veel geld voor een horloge, wat voor hen niks anders is dan een functioneel ding dat de tijd aangeeft…wat je ook op een telefoon kunt zien bv. Iedereen zijn hobby en smaak!

4 likes

Sommigen wel. Ik van de caseback van mijn Montblanc heritage best fraai…