Wat vinden we van: Zinvowatches

Laatst (lees: gister) kwam ik langs een leuk merkje genaamd Zinvowatches. Het zijn leuke horloges in een lage prijsklasse (125-800$). Er zit een Miyota 9015 in, dus voor de rest niet heel speciaal, maar hoe de seconde’wijzer’ werkt is wel zeer authentiek. Ook vind ik de prijs-kwaliteit verhouding voor zo’n horloge prima. Wat vinden jullie? Modemerk of leuke microbrand?

Paar foto’s van het web van de verschillende soorten horloges die ze hebben:

Hier een filmpje hoe de secondewijzer werkt van het eerste horloge:

Ik vind het zelf een leuk merk, voor dit geld kan je bijna niet teleurgesteld worden als je er een zou kopen!
Ben benieuwd naar jullie meningen :slight_smile:

Gr Max

Leuke horloge’s, vooral de blauwe.
Van de secondewijzer kun je migraine krijgen, maar wel iets aparts.

Leuk, met een eigen gezicht :+1:
Maar zou voor dat geld toch iets anders kopen :wink:

Leuk, omdat het wat anders is dan de standaard, maar ik zou er niet snel eentje kopen. Toch wel erg druk die secondewijzer(s).

Leuk om te horen dat jullie mijn mening deels delen! Secondewijzer is inderdaad wel druk, maar maakt het imo authentiek. Wat zou je van die 200,- kopen dan als ik mag vragen? @Igor :smiley:

Gr Max

Voor 200 euro zou ik een seiko of een citizen kopen.
Vind ik persoonlijk fraaie klokjes. Betrouwbaar en voor een redelijke prijs.

Moest het goedkoper, zou ik gaan kijken naar een timex, of misschien een g-shock.

Wat Marxje zegt!

Maar ook hier in het verkoopgedeelte is voor dat geld vaak veel moois te vinden :wink:

Niet helemaal mijn ding denk ik, ik houd van iets klassieker en strakker denk ik…

Niet mijn smaak. Maar ik heb weinig met al dat moderns, dus wat dat betreft wel logisch.

+1 voor apart, maar druk.

Het horloge met de secondeschijf lijkt me iets wat je in je enthousiasme koopt, maar waar je uiteindelijk een gloeiende hekel aan krijgt. What’s the point? Inderdaad, het kon. Meer niet.

Ik kende het merk nog niet. De eerste is wel een mooi horloge. Erg appart.

Ik vind die secondenschijf niet echt Zinvo(L). De blauwe dial daarentegen…mooi horloge. Beetje jammer van de 5 atm wel.

Niet mijn smaak. Gelukkig maar dat smaken verschillen anders hadden we maar een fabrikant voor elk product.

Apart, dat wel. Die van 2e foto is fraai.