Wat vinden wij van de Pre-Baselworld nieuwtjes van Glashütte Original?

Ik kreeg van Glashütte Original de vraag deze afbeelding van de Senator Sixties Panorama Date en PanoMaticLunar XL op het forum te zetten, ze zijn erg benieuwd naar de mening van de Nederlandse forummers. Prijzen weet ik niet, maar ik denk dat we er allemaal wel een redelijke schatting van kunnen maken.

Voor meer info in het 'Ollands zie http://www.horloge.info/nieuws/t/553

De PanoMaticLunar Xl is erg mooi, mooie kleur ook. De senator sixties niet minder mijn ding. Maar ja prijstechnisch niet haalbaar voor mij, helaas.

Senator sixties vind ik niet zo mooi, de PanoMaticLunar XL wel heel erg.

Helaas niet binnen mijn budget

Mijn beste,

Mijn keuze zou vallen op de Senator Sixties. Ik vind het werkelijk een schitterend horloge, grote klasse!!
De ultieme verbintenis tussen het verleden en het heden. Een retro horloge, met de techniek van het heden.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Ik vind de Senator sixties geweldig mooi.

Had ik de financien er voor dan had ik dit horloge gekozen. Maar ja. Glashutte mikt denk ik op andere klanten.

Mies.

ik vind ze alle twee erg mooi, maar ben dan natuurlijk een Glashütte fan :wink:

de Senator Sixties Panorama Date is helemaal een mooie lijn de chrono ook, de centraal geplaatste datum vind ik ook erg strak en natuurlijk de gebolde glasbodem. (tu)
PanoMaticLunar XL = gewoon super … ik hoop alleen dat de XL serie ook in het staal uitkomt (alleen al vanwege het grote prijs verschil)

Ook ik ben Glashütte fan. Die Senator Sixties serie vind ik prachtig, vooral de chrono is om je vingers bij af te likken.

Gaarne een Lunar.

Het eerste horloge heeft een onzettend groot datumvenster op een wel heel prominente plek, die tweede snap ik niet met zo’n offcentre dial in dial

Verder uiterst saaie horloges

vgr,

Vncnt

Allemaal heel erg mooi! Kan er ook niets op aanmerken.

Beide niet echt mijn ding.

Senator te klassiek als draaghorloge. Ben ook geen liefhebber van grote datumaanduiding. Wel mooi uurwerk.

Panomaticlunar heeft asynchrone wijzerplaat. Kleur en design van de onderdelen vind ik wel mooi. De indeling alleen niet. Jammer dat hiervan uurwerkje niet getoond wordt. En te lui om op te zoeken :stuck_out_tongue:

Zonder datum zou die 60ties prachtig zijn. De lunar heeft wel wat, maar of het mijn eerste keuze in deze pricerange zou zijn?

Groeten,

Martin

Dát lijkt er al meer op (tu)

tja die Lunar is erg strak, maar, als ik zo’n bedrag zou kunnen besteden aan een horloge zou ik hem niet kopen, die andere is veel te klassiek naar mijn smaak.

De 60s vind ik niet zo geslaagd. De grote datum staat op een beetje rare plek ?! Zou 'm liever OF wat lager hebben gezien, OF op de plek van de “3” ofzo…

Die XL vind ik geweldig mooi… Erg fraai met dat grijs!

groet
Mark

Vind die Senator Sixties erg gaaf, die andere kan me niet zo bekoren.

Ik vind beide horloges wel mooi, de Senator Sixties als heritage model (vindt overigens de chrono mooier) en de PanoMaticLunar XL als moderne nieuwe stijl. Prijsklasse is alleen te hoog, dus daarom niet echt bijzonder

Ik had ze alletwee mooier gevonden zonder datum. De chrono die voorbij kwam is imo vele malen mooier

Ik vind van beide horloges het ontwerp / uiterlijk nogal “gezocht” overkomen.
Wat ik bedoel is dat ik het geen natuurlijk ontwerp vond, geen natuurlijke schoonheid, meer van, we moeten een nieuw horloge op de markt brengen en het moet er écht anders uitzien. Dus, we zetten de datum op een plek die niet normaal is, en dus apart, gooien er een vreemde bolle bodem in of maken een asyemtische plaat in de ander.
Let wel, da’s míjn mening :wink:

groetjes,
Joep

Ik vind de Panomatic echt super, de Sixties vind ik zonde datum veeeeeel
mooier.